Terug naar overzicht
Wij doen 't als volgt:-na de middag (rond 14u denk ik) ceremonie in tuin of oranjerie van de feestzaal met enkel onze familie en beste vrienden (ong 40 pers)-fotoshoot (gasten krijgen intussen broodjes, drankjes en er speelt een jazzy livebandje om hen wat te entertainen terwijl wij aan 't poseren zijn :))-receptie (bubbels en 5 hapjes in de tuin of oranjerie), nu komen ook de avondgasten erbij (+ ong 60 pers)-voorgerecht en soep aan tafel-hoofdgerechtenbuffet-dessertbuffet, blijft staan tot einde feest, twijfelen nog over midnightsnack eventueelgroetjes!
Bij ons:in de namiddag viering in de feestzaal met een glas voor de aanwezigen nadienhierna met grootouders, ouders, broers en zussen, getuigen en beste vrienden naar restaurant om de hoek.om 20u start fuif met eenvoudige receptie met wat kleine hapjes. Rond 22u broodjesbuffet.Bij ons geen dessertenbuffet of taartEr worden maar enkele zitplaatsen voorzien. Voor de rest is het dansen geblazen :-)Mijn tip: gewoon doen waar je je zelf het beste bij voelt.
Bij ons gaat het zo (wij hebben onze fotoshoot in de voormiddag)* om 14u30 kerkviering* om 16u30 aankomst in feestzaal, enkele foto's met de suite* 17-19u: eerste receptie (ong 85 pers incl suite)* 19u30: tweede receptie (ong 117 pers incl suite)* 20u30: aan tafel! Zittend diner: voor- en hoofdgerecht en soep aan tafel bediend. Dessertenbuffet incl chocofontein en fruitbrochettes in buffetvorm.
Bij ons:- 11u trouw voor de wet- 12u op restaurant gaan eten met ouders, grootouders, broers en zussen (20 personen en 8 kids), 3 gangen menu en speciaal kindermenu- namiddag foto's nemen en ouders en grootouders rusten even, broers en zussen kunnen kinderen wegbrengen en even opfrissen- 18u30 receptie (12 hapjes en bubbels), bij ons geen onderscheid in avondgasten en receptiegasten- 21u start dessertbuffet- 22u30 dansen!
hey,Wij hebben om 13u30 trouw voor de wet14u30-15u30 wat foto's trekken met de suite/familie(onze fotoshoot doen wij op een andere dag)16u ceremonie (in de tuin of feestzaal afh. van 't weer). aansluitend om 17uur receptie (bij ons maar 1 receptie!)om 18u30 beginnen we aan tafel te gaan en om 19u makenwij onze intrede. Zodat we tegen 19u15 kunnen beginnen met eten. Bij ons is het voorgerecht-soep-hoofdgerecht aan tafel.En dan dessertenbuffet (met bruidstaart) en 's nachts nog een hongerstiller.Wij hebben tenlaatse om 23u30 onze openingsdans te kunnen doen. Succes!
Onze mis is om 14u30, dan rond 16u30-17u00 enkele hapjes en aperitief met de mensen die voor het diner zijn uitgenodigd en het koor. Dan aansluitend diner (buffet met verschillende 'standjes') voor de naaste familie en de goede vrienden. Om 20u00 dessertbuffet met de avondgasten erbij (50 neven en nichten van m'n vriend, kennissen en collega's).
Bij ons gaat het als volgt:Om 10.30u trouwen we in het stadhuis van AntwerpenDan foto's met de ouders en de getuigen.tijdens de middag een simpel broodje met de ouders en getuigen.Daarna gaan wij naar de verschillende foto locatiesHeel rustig, zonder ons op te jagen.Om 17.30u receptie en om 19u eten met de familie en goede vriendendaarna start ons feestVoor de receptie totaal van + - 150 mensenEten en avondfeest + - 65 personengroetjes
ohja, nog vergeten, eten is koud buffet, en later een echte bruidstaart
Wij doen het zo: - 14u30 mi- rond 16u30 aperitief met een paar hapjes, alleen voor de mensen die zijn uitgenodigd op het diner (en het zangkoor) - aansluitend diner - buffet met verschillende 'standjes' (cold corner, meat/fish corner/pasta corner/...)- om 20u00 dan het 'avondfeest', een groot dessertbuffet dat geopend wordt als de avondgasten er ook zijn. Diner doen we alleen voor de naaste familie (meter/peter/..) en goede vrienden. Mijn vriend heeft 50 neven en nichten,die komen 's avonds. Ik vond de mensen voor het dessert uitnodigen fijner dan voor de receptie. Voordeel: mensen 'moeten' niet op een bepaald uur weg Nadeel: ik ben bang dat er niet veel mensen in de mis gaan zijn :( maar da's voor mij echt het belangrijkste moment van de dag
Hallo iedereen, Alvast dank voor jullie spontane reacties. Ga hier zeker links en rechts dingen van meenemen :o))