Nu Online
Momenteel zijn er 468 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

En jawel we zitten onder de 200!!!!

15-2-2013 16:48:27
Whhaaaaa
Ik zie nog 196 dagen op de teller.
Jippie eindelijk is die 2 weg.
We hebben even stilgelegen maar nu terug bezig met de voorbereidingen.
De viering in elkaar steken, uitnodigingen moeten nog gedaan worden, schoenen gaan passen voor beiden, op het einde van de maand kunnen we gaan voor de ondertrouw, kleren voor onze kindjes (durf ik niet te lang op voorhand) , kostuums huren voor de mannen, enveloppendoos, ring voor mij, tattoo voor het ventje, langs de notaris, bruidsboeket en nog wat details. Dat is het zowat denk ik. Zit ik zowat op schema, dames?
I love getting married!!! :-)

Vanessa
31-8-2013
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 559

Romina
29-6-2013
 Meld misbruik15-2-2013 17:35:02

Ik denk dat ge op shema zijt =)
Bij ons is het nog 133 dagen en mijn trouwjurk is in orde , in mei is terug een passing Whoehoewww! Mijn vriend zijn kostuum is in orde , bruidskindjes moeten we nog doen.. Net zoals u durf ik ook nie te lang op voorhand gaan omdat ze nog zo klein zijn en er snel uitgroeien. Ons kerkboekje is bijnaaaaaaa klaar .. nog even laten nakijken door de pastoor en dan kunnen we ze hopelijk na goedkeuring af laten drukken.
Uitnodigingen hebben we al gekozen, nu nog op zoek naar een mooi tekstje.
Ringen zijn wel al in orde. Bruidsboeket nog niet ,enveloppendoos niet, notaris volgende maand normaal gezien.
Dus gij zit zowiezoooo op shema , bij ons heeft het ook wa stilgelegen omdat we zo met het huis bezig waren. Echt drukke dagen om alles te regelen =)

Maar ik geniet er zooooo van hihi.
Nog veel plezier met de voorbereidingen.

Voordat we het weten is het al zover =)

Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik15-2-2013 19:24:58

haaaa, ik zit nog op 231 en ik kijk er ook al erg naar uit om onder de 200 te zitten.... en dan richting 100, 50, .... 0!!! ;-)
geniet er nog maar lekker van!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...