Terug naar overzicht
Ik denk dat ge op shema zijt =)Bij ons is het nog 133 dagen en mijn trouwjurk is in orde , in mei is terug een passing Whoehoewww! Mijn vriend zijn kostuum is in orde , bruidskindjes moeten we nog doen.. Net zoals u durf ik ook nie te lang op voorhand gaan omdat ze nog zo klein zijn en er snel uitgroeien. Ons kerkboekje is bijnaaaaaaa klaar .. nog even laten nakijken door de pastoor en dan kunnen we ze hopelijk na goedkeuring af laten drukken.Uitnodigingen hebben we al gekozen, nu nog op zoek naar een mooi tekstje.Ringen zijn wel al in orde. Bruidsboeket nog niet ,enveloppendoos niet, notaris volgende maand normaal gezien.Dus gij zit zowiezoooo op shema , bij ons heeft het ook wa stilgelegen omdat we zo met het huis bezig waren. Echt drukke dagen om alles te regelen =)Maar ik geniet er zooooo van hihi.Nog veel plezier met de voorbereidingen.Voordat we het weten is het al zover =)
haaaa, ik zit nog op 231 en ik kijk er ook al erg naar uit om onder de 200 te zitten.... en dan richting 100, 50, .... 0!!! ;-)geniet er nog maar lekker van!