Terug naar overzicht
Hoi Inga,Ik zou het niet weten waar ja dat kunt vinden. Maar dit weekend is het trouwbeurs in Antwerpen. Ik ga daar naartoe en ik zal eens rondkijken ofzo (indien jij niet moest gaan). Als ik een telefoonnummer of adres kan te pakken krijgen, zal ik je het doorgeven. Vanwaar ben je? En wanneer trouwen jullie?Ikzelf ga de grote stap 24 juni 2005 zetten, dus das nog eventjes.Groetjes en veel succes met je verdere zoektocht!!Mieke
hallo miekeals ge dat voor mij zou willen doen want nee ik kan niet gaan naar de beurs.wij wonen te nieuwpoort en trouwen op 4 maart 2005inga
je kan dat zeker vinden! ik zou de gele gids eens proberen bij firma's van relatiegeschenken!ik heb wel enkel al 75cl-flessen gezien. (ik kan me niet zo onmiddellijk een bedrijf voor de geest halen en is ook regiogebonden.)maar waar ikzelf aan dacht en denkelijk goedkoper: * zelf kleine flesjes wijn kopen, etiketten losweken (heet water en eventueel wat lijmoplosmiddel, doch dat is meestal overbodig) en zelf papiertje printen, knippen en in de plek kleven* zelf lege flesjes kopen (bij Oil en Vinegar hebben ze schattige kleine leuke modellekes), vatje wijn kopen en zelf flesjes vullen en verder idem als voorheen
bedankt dirkxs goed idee maar heb intussen iets gevonden aan schappelijke prijsbij mi-kadotoch bedankt voor de reactie
Inga,Waar is die winkel van mi-kado?Groetjes,Katleen
hallo katleen winkel mi-kado is in mechelenwww.mi-kado.be groetjes
Inga, Ik wil je niet ongerust maken, maar ik had laatst niet zo'n goed ervaring met die winkel. Een goede raad: bestel tijdig!!!Groetjes,Katleen
dank u voor de verwittiging katleen.maar heb al iets anders gevonden. mikado was toch niet zo goed qua prijs .groetjes