Nu Online
Momenteel zijn er 349 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verlovingsring??!!

16-2-2013 15:37:33
Heyy bruidjes!

Mijn verloofde heeft mijn verlovingsring gekocht in maastricht bij alanya. Dit zijn turkse mensen, en de eigenaar spreekt amper nederlands. Omdat ik die ring zooo prachtig vond is mijn vriend em daar stiekem gaan halen. Nu bleek dat die eigenaar mijn verloofde verkeerd had verstaan, en nu had hij de verkeerde maat besteld. Dus, wij terug naar daar, en toen deden ze al wat moeilijk. We zouden ongeveer een week moeten wachten en dan zouden ze ons bellen. Wij zijn ondertussen al meer al 9 weken aan het wachten en iedere keer als we bellen zeggen ze volgende week.. Volgende week.. Iedere keer word ik zo onvriendelijk behandeld, en word mijn vraag genegeerd. Ik heb vandaag nogmaals gebeld, met als informatie dat ik wéér een week moest wachten, en toen ben ik zo kwaad geworden. Over 2 weken is ons verlovingsfeest, en dan heb ik niet eens mijn ring! ik heb hun gewaarschuwd dat ze anders het geld mogen teruggeven (dit is een ring van meer als 500 euro!!!!!) en daarop zeiden ze botweg, geen probleem u ring komt wel, en daarmee leggen ze gewoon af. Ik weet niet meer wat ik moet doen! Kan toch niet dat ik zo lang op een ring moet wachten he?? Een ring van 50 euro is sneller geruild! Ik weet gewoon niet wat te doen.. :-(
Bruidjes wat zouden jullie doen?

Een bezorgd bruidje

Jessica
26-7-2014
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 932

Alexandra
14-9-2013
 Meld misbruik16-2-2013 15:52:38

Ik zou gewoon mijn ring terugeisen als ik jou was, en hem ergens anders kleiner laten maken, kost iets van een 25€ normaalgezien en je bent hem normaal maar een paar dagen kwijt. Dit is echt schandalige service!! Ocharme!

Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik16-2-2013 16:17:23

hou er wel rekening mee dat het kan zijn dat je ring misschien niet kleiner gemaakt kan worden! afhankelijk van de steentjes of het materiaal van de ring gaat dat niet....

Stéphanie
1-6-2013
 Meld misbruik16-2-2013 18:23:28

Ik zou er naartoe gaan en mijn eisen stellen.
In het slechtste geval als hij niet kleiner kan gemaakt worden zou ik hem aan een ketting dragen.

Mieke
27-4-2013
 Meld misbruik16-2-2013 22:04:00

Hey Jessica,
Ik zou in mijn auto stappen en naar ginder rijden.
En daar eens mijn eisen gaan stellen. Mocht het nog niet in orde komen, gewoon de ring meenemen en hem ergens anders laten verkleinen. Ik zou zeker al geen 9 weken gewacht hebben. Zoveel geduld heb ik niet .
Groetjes

Nathalie
6-6-2014
 Meld misbruik17-2-2013 9:45:58

Mij lijkt het, aan je verhaal te lezen, dat je je ring nooit niet gaat zien hoor.. Heb je de grotere maat nog in je bezit?? Want laat die dan verkleinen op een ander. Maar als ik het was, had ik ook al lang in die winkel gestaan en daar de grond eens doen daveren..
Al ging het om een ring van 25 euro, correct is correct!!

Dus wacht niet op hen en onderneem zelf stappen want anders zie je niets!

Hou ons op de hoogte, ben wel benieuwd hoe dit afloopt

Heel veel succes!!

Jessica
26-7-2014
 Meld misbruik21-2-2013 16:03:39

Hey dames,
Ja eigenlijk ben ik wel stom geweest om zo lang te wachten. Ik vond eigenlijk al dat ze raar deden toen ze zeiden om te ring te verkleinen. Omdat het zo'n dikke ring met veel stenen was. Maar dat zou voor hun geen probleem zijn zeiden ze. Nu ja, we gaan zaterdag dan maar eens tot maastricht. Ik heb jammer genoeg de grotere ring ook niet meer, dus hoop echt dat dit goed komt.

Klant is koning is blijkbaar toch niet zo belangrijk voor sommige winkeliers jammer..
In ieder geval, ik hou jullie dames zeker op de hoogte!
Ik ga nog even moeten afwachten in spanning........

Jessica
26-7-2014
 Meld misbruik23-2-2013 15:58:50

Nog meer slecht nieuws! We hadden deze morgen gebeld naar hun, ze hadden me vorige week beloofd dat de ring er vrijdag zou zijn, rarara.. De ring is er nog steeds niet. Nu hebben ze weer een ander excuus, het bedrijf van de ring was (weeral?!) op verlof!.
En nu weten ze niet wanneer de ring er zal zijn! Heb deze middag een grote ruzie gehad met mijn verloofde omdat hij nog vriendelijk bleef aan de telefoon en omdat hij had gezegd dat wel zouden wachten. Ik wou de telefoon afpakken en uiteindelijk heeft hij afgelegd. Hoe kan hij nog zo'n geduld hebben??? Tis toch trouwens ons recht om onze ring van 525 euro op te eisen?? Ze liegen gewoon tegen ons nu hebben wij gebeld naar de politie van maastricht, en ze wimpelen ons ook af!! ze verwijzen ons door met een advocaat, volgens hun zou alleen een advocaat kunnen helpen. Moeten wij ook nog eens wat meer gaan betalen? Wij hebben dat geld niet, die 525 euro was geld waar hard voor gewerkt was, en waar mijn verloofde lang heeft voor moeten sparen. Nu wouden we vandaag naar daar gaan, maar ik moet werken tot 6u, en maastricht is jammer genoeg open tot 5u vandaag. Ik ben echt zo gestresseerd en ik vrees echt dat we 525 euro verloren hebben.. echt erg.. Ik kan er echt van huilen . Maar maandag hebben ze prijs, want dan ben ik daar, en als ze mijn geld niet geven dan hebben ze toch spek aan hun broek hangen!!!

Zodus dames, nooitttt een ring kopen bij juwelier ALANYA in maastricht!!!
Een zeer teleurgesteld bruidje

Nathalie
6-6-2014
 Meld misbruik25-2-2013 12:22:34

Ga er zeker naar toe vandaag en zorg dat je op zijn minst u geld terug hebt!!! Of dat je een andere ring kan kiezen ter plaatse in jou maat die je ook mooi vindt en dan gelijk kan mee nemen!

Ik duim mee voor jou meid dat dit goed komt!! Laat iets weten!

xx

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...