Terug naar overzicht
Ga is naar linea rafaelli in Brugge. Daar heb ik mijn suitekleedje gevonden. Wel niet de goedkoopste natuurlijk...
Ik was donderdag bij la tiara en er hing inderdaad een brief aan hun deur, ze hadden een sterfgeval in de naaste familie en dat daarom de winkel gesloten zal zijn op zaterdag 16/2. Dat is toch wel begrijpelijk! Anders zijn ze wel elke zaterdag open hoor!Mijn gevolg heeft trouwens hele mooie suitekledij gevonden donderdag.... Is ook altijd leuk he!!!!
Hey Kelly, ja dat is zeeeeer begrijpelijk ! Neen, ik had gewoon een raar gevoel... Ik heb gewoon dikke pech met die winkel precies :-) Maar zal zeker een andere keer langsgaan om mijn 15 euro te recupereren en eens te kijken voor suitekledij. Kelly, bij La Tiara dan suitekledij gevonden? of in een andere winkel? Kim, Linea Raffaelli heeft idd prachtige kleedjes, maar (mijn zussen) wensen toch onder de 150 euro te blijven :-)
Hier hetzelfde probleem, mijn zus vindt precies ook geen jurk. Bij Anne-Sophie geweest in Gent, maar niets in haar maat (34) gevonden. Ook zij wil niet te duur gaan, dus LR is uitgesloten en het lijkt me ook niet echt haar stijl. Ik vermoed dat ze eens gaat zien bij Jagré outlet, P&C en evt. La tiara. Daarna rest ons hier ook enkel het internet af te schuimen, al is dat wel een moeilijk affaire, als je telkens moet opzenden en terugzenden om te kunnen passen...
Bobo in Tremelo is misschien een optie. Toffe kleedjes in verschillende prijsklassen. Vind ik altijd wel iets! Veel succes!
Boutique Couture in St Niklaas, hebben ook suitekleedjes hangen.
Mijn mama heeft een prachtig kleed gevonden, wel 250 euro, mijn getuige was nog niet zeker (is een twijfelmie) maar moeten toch nog eens terug voor schoonzus, en vrouw van de getuige van mijn toekomstige. Met jullie budget kan je beter naar p & c ofzo gaan want ik weet niet of ze bij la tiara jurken onder de 150 euro hebben, is dan ook echt suitekledij van bekende merken. LR hebben ze echter niet.Mijn mama was in elk geval heel tevreden want bij anne sophie had ze ook niet gevonden wat ze zocht!Soms begrijp ik toch sommige mensen niet, echte suitekledij is toch overal duur he, ik heb eens voor mijn nicht haar huwelijk naar het bruidsparadijs geweest, amai, daar viel ik op mijn ga...achterwerk!! 700euro en het was nog niet helemaal mijn goesting...Ik ben dan maar gewoon naar een mooie kledingwinkel gegaan en had dan een mooi kleedje voor iets van een 120 euro... Echte suitekledij is gewoon overal duur, in P&C hebben ze echter wel toffe dingen maar dan heb ik "schrik" dat er iemand hetzelfde zou aanhebben :-)Internet shoppen kan ook natuurlijk maar idd als de maten niet goed zijn, wordt het wel lastig.Veel succes in elk geval met de zoektocht x x x
Wij hebben 3 volwassen bruidsmeisjes. Ik wil hen niet in echte suitekledij steken omdat ik weet dat ze hun daar niet 100% zouden in voelen en dat het vrij duur is om misschien maar 1x te dragen.Daarom gaan zij een redelijk eenvoudig kleedje kiezen (alle 3 hetzelfde) en gaan we dan "opsmukken" door mooie juwelen en extraatjes vb een fascinator.Misschien is dat voor jou zussen ook een optie?
hoi,ik zou zeggen ga eens langs bij Harry couture in Aarschot mij mama heeft daar haar suitekleed gevonden niet duur zeer goeie service MAAR en this wel grappig eigenlijk de tijd is daar blijven stilstaan echt de heer des huize is al boven de 70 jaar denk ik het interieur ook!maar ze zijn zo behulpzaam dus zonder vooroordelen misschien eens langsgaan.grtjd
Hoi,misschien nog niet aan gedacht, maar in Antwerpen - Offerandestraat heb je vele winkels waar ze prachtige jurken verkopen. Avondjurken - Suite etc.Voor prijzen vanaf € 70. Vele zien het niet zitten om daar eens te gaan kijken, maar valt best nog mee hoor. De meisjes die er werken helpen je graag verder