Nu Online
Momenteel zijn er 462 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

een mooi zinnetje gezocht..

16-2-2013 17:52:53
Lieve medebruidjes en bruidegommetjes...
Toen wij onze getuigen hebben gevraagd hebben wij hun een mooie parkerpen gegeven met onze namen en datum in gegraveerd.
De bedoeling is dat zij op onze trouwdag deze meebrengen naar het gemeentehuis om te tekenen.
Nu lag ik vorige nacht zo te denken van met wat gaan wij tekenen??
Met n bic???
Dat zie ik dus niet zitten he ;-) :-).
Wij trouwen op mijn ventje z'n verjaardag en hij wil geen verjaardagscadeau dit jaar...
Zelf ben ik aan t denken om toch iets origineel te geven maar wat weet ik nog niet.
Wat ik wel weet is dat ik hem 's morgens aan t ontbijt.. (Wij trouwen pas om 15.30 u.)ook wil verrassen met n gegraveerde parkerpen en nog een mooier exemplaar dan onze getuigen dat wij niet uit de toon gaan vallen :-).
Maar nu ben ik aan t piekeren wat ik op onze pen ga laten graveren...
Ik dacht zo van : Jij en ik.. Samen wij.
of: Jij en ik voor altijd wij.
Mss kunnen jullie mij nog aan andere originele tekstjes helpen ..
Dus laat je horen ;-).

krista
9-8-2013
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 585

Michèle
24-8-2013
 Meld misbruik16-2-2013 19:19:23

in hasselt krijg je een pen om te tekenen en die mag je mee naar huid nemen ;) misschien "ik heb je lief alle dagen van ons leven\huwelijk?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...