Nu Online
Momenteel zijn er 349 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bedankjes en decoratie

16-2-2013 18:00:12
vandaag ben ik naar ava geweest,
En ik heb al veel kunne kopen voor onze trouw.
BV: de emmertje(voor bedankjes te maken)
heb ook al de bloemenmandjes gekocht voor de bruidskindjes,
En heb ook al wat versiering kunne kopen ze hadden van alles over de zee staan
en omdat onze thema zee is kon ik het niet laten staan.
Ik wil al beginnen aan de bedanktjes en aan de versiering maar moet nog 152dagen wachten voor de versiering te kunnen doen ik heb wel al een idee en de bedankjes daar kan ik pas in juni begin jullie aan beginne :s
De bedankt kaartjes zijn ook al klaar(maak ze ook zelf) moet ze enkel afprinten.
kan al niet wachten voor er aan te beginne

candy
20-7-2013
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 751

Stéphanie
1-6-2013
 Meld misbruik16-2-2013 18:19:44

De bloemenmandjes ook in de ava gekocht? En hoeveel stonden ze als ik dat mag vragen?

candy
20-7-2013
 Meld misbruik16-2-2013 18:25:22

ja ik het de bloemenmandjes ook in ava gekocht ze kosten 8euro 50ongeveer

Charlotte
25-5-2013
 Meld misbruik16-2-2013 18:50:39

vandaag ook in de Ava geweest en ik moest aan je denken met jullie zee thema :)

candy
20-7-2013
 Meld misbruik16-2-2013 18:54:11

idd als je met thema werkt en je hebt 'ZEE' dan moet je zeker een van deze dagen langs ava gaan wand zijn schoon zakes tussen

smili
29-6-2013
 Meld misbruik16-2-2013 19:38:40

goed om weten van de bloemenmandjes, want die wou ik net gaan zoeken op het internet.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...