Nu Online
Momenteel zijn er 468 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Genieten!

16-2-2013 19:09:44
Hallo iedereen

Ik heb vandaag echt een zalige bruidjesdag achter de rug. Mijn hubby-to-be is de komende 2 weken op zakenreis en dat vind ik wel heerlijk. Sinds we verloofd zijn, hebben we nog nooit zoveel gediscussieerd, maar blijkbaar maken veel bruidskoppels dit mee. Dus zo eens eventjes alleen zijn, doet deugd.

Heerlijk uitgeslapen deze ochtend, want het was nodig. Vorige week woensdag tot 1u30 's nachts aan de gastenlijst bezig gezeten. Dan donderdagavond Valentijnsdiner in onze feestzaal en het was super geslaagd, ook weer om 1u30 mijn bedje in!

Vandaag voor de eerste keer gelnagels laten zetten en ik ga tot de trouw telkens een ander kleurtje laten zetten, om dan te kiezen welke ik het mooiste vind. Nadien gaan shoppen en iets mooi gekocht. Dan ben ik nog een zonnebankje gaan doen, voor mijn proefmake-up aanstaande woensdag. De hemdjes gaan afhalen voor de mannen van de suite. Naar de Ava gaan kijken en heb al leuke spulletjes gezien.

In het begin van de voorbereidingen, kon ik niet genieten. Zaal , fotograaf, videograaf, kleed zoeken ... vond ik allemaal heel vermoeiend. Maar sinds januari ben ik er echt van beginnen te genieten. Het misboekje samenstellen vond ik super leuk met al die mooie teksten en liedjes, haha ik heb een abonnement bij Kleenex denk ik :) Volgende week woensdag heb ik proefmake-up- en kapsel en eerste pas gepland. Dat zal een leuke dag worden. Binnenkort voor de trouwkaars zien. Nu zijn het allemaal zo kleine dingetjes, maar waar je echt creatief in kan zijn. Misboekje gaan we anders maken, trouwkaars wordt beschilderd zoals onze uitnodiging, bloemen kiezen, ...

Nog een 97 dagen te gaan :)

Nog een fijn weekend iedereen!
Groetjes
Charlotte

Charlotte
25-5-2013
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 674

Nathalie
27-9-2013
 Meld misbruik16-2-2013 20:04:15

Wat leuk te horen! En wat een toeval! Ik zit ook 2 weekjes alleen, mijn verloofde werkt als verpleegkundige op een boorplatform, hard wereldje dus en ik zit telkens 2 weekjes per maand alleen maar ik kan daar wel van genieten.
Ik mis hem natuurlijk maar we zien en horen elkaar iedere dag via skype en Imessage, valt best mee dus.

Wij hebben soms ook wel discussie, ik ben een type dat alles snel wil vastleggen zodat ik dan gerust ben. Hij is zo niet. Hij denkt dat ik dan binnenkort niks meer zal te doen hebben maar de reden is dat ik dan gerust ben maar ook omdat ik nog studeer. Komende maanden worden nog eventjes hard werken maar zal er wel geraken en ik zal dus eventjes minder tijd hebben om mij met de trouw bezig te houden.

Wij hebben reeds een offerte voor onze huwelijksreis en ik zou deze graag willen vastleggen maar hij wacht nog wat af en wil hem ook niet dwingen om te boeken.

Ik trouw in september en wij hebben al zaal, traiteur, DJ, fotograaf, kleed, lingerie, schoenen bruid, proefkapsel is al gebeurd maar moet nog wat bijgestuurd worden, proefmake up is voor 1 maart. Ik heb ook al stuk van mijn decoratie (vazen voor mijn bloemstukjes die ik zelf zal maken, theelichthouders en theelichtjes). Huwelijksreis is ook bijna beslist. Voorlopige gastenlijst hebben we ook en stuk van het misboekje. Ik denk dat dit het zowat is. Ben ik dan echt zo snel met alles vast te leggen?

groetjes en geniet nog van je voorbereidingen!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...