Nu Online
Momenteel zijn er 381 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 97 dagen

16-2-2013 21:18:08
Zoals de titel al aangeeft staan er nog 97 dagen op de teller.
En zo goed als alles in orde. Gisteren nog bespreking over het eten gehad.
Drank is van de zaal zelf, uitnodigingen zijn in orde. Ringen zijn er
19e april pas voor men jurk. Schoenen in orde, ventje heeft zen kostuum, zen schoenen.

Decoratie is ook bijna in orde.
Bloemen worden in orde gebracht door de mama!
Vervoer ook in orde, dj en fotograaf liggen al tijdje vast,
binnen enkele weken nog wat besprekingen.

Maar ben soms zo bang dat ik iets vergeet he, heb dat gevoel, ook al is het misschien niet nodig.

Hebben de andere bruidjes in spe dit ook?

Véronique
25-5-2013
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 581

Romina
29-6-2013
 Meld misbruik16-2-2013 21:47:45

Ik heb al 3 keer dezelfde nachtmerrie gehad dat alles gewoon fout loopt omdat ik veel vergeten was hihi.
En zo een nachtmerrie voelt zooooo echt aan!
Freakyyy , dat ik dit maar niet aan de hand krijg de dag zelf =)

Sofie
6-7-2013
 Meld misbruik16-2-2013 22:39:42

Ik denk ook altijd dat ik iets vergeet..

En dat komt denk ik omdat iedereen zo lelijk doet over het organiseren van een trouw... Dat het ZO veel werk is...
Ik vind dat precies best meevallen eigenlijk.. Daarom dat ik waarschijnlijk het gevoel heb dat ik dingen vergeet!

Annelies
13-7-2013
 Meld misbruik17-2-2013 18:09:17

Heb soms ook het gevoel dat ik iets vergeten ben. Alsook s'nachts wakker worden en dan de hele tijd alles overlopen voor de trouw.
Best dat er zo'n to do lijstjes voor huwelijk bestaan, zo kan je af en toe eens checken of je zkr niets vergeten bent

Bruidje2013
25-5-2013
 Meld misbruik17-2-2013 19:44:48

Hier zijn de nachtmerries ook al begonnen: visagiste die niet opdaagt, trouwen zonder trouwkleed,...
@Sofie: dat het allemaal meevalt heb ik ook nog gedacht. Ondertussen al lang niet meer. Hier moet nog vanalles gebeuren voor de decoratie argh!

Véronique
25-5-2013
 Meld misbruik18-2-2013 17:56:26

@Bruidje2013: Iedereen verklaarde ons gek dat wij vorig jaar vanaf het moment dat we verloofd waren al begonnen met uitkijken voor ons huwelijk.

Ondertussen staan er nog 95 dagen op de teller en is alles bijna rond. De grote zaken liggen allemaal vast en de kleinere dingen worden de komende dagen en weken nog geregeld.

Je hebt best nog wat tijd voor de decoratie hoor!!!!
groetjes

Bruidje2013
25-5-2013
 Meld misbruik19-2-2013 11:36:17

Dat is toch maar normaal dat je van zodra je verloofd bent ernaar begint uit te kijken? Wij zijn verloofd sinds eind januari.
Al was dat bij ons een beetje in mineur: Onze hond is 10dagen nadat we ons verloofd hadden overleden...
De grote zaken lagen bij ons quasi direct vast. Dan hebben we een "dip" gehad van juli tot oktober omdat we toen een eigen zaak zijn opgestart en "even" zijn verhuisd. Ondertussen weer volop bezig. Qua "decoratie" moet vooral mijn ventje in gang schieten (fotoshop), maar die heeft nog tijd... ken je dat :-D

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...