Terug naar overzicht
Ik heb al 3 keer dezelfde nachtmerrie gehad dat alles gewoon fout loopt omdat ik veel vergeten was hihi.En zo een nachtmerrie voelt zooooo echt aan!Freakyyy , dat ik dit maar niet aan de hand krijg de dag zelf =)
Ik denk ook altijd dat ik iets vergeet.. En dat komt denk ik omdat iedereen zo lelijk doet over het organiseren van een trouw... Dat het ZO veel werk is... Ik vind dat precies best meevallen eigenlijk.. Daarom dat ik waarschijnlijk het gevoel heb dat ik dingen vergeet!
Heb soms ook het gevoel dat ik iets vergeten ben. Alsook s'nachts wakker worden en dan de hele tijd alles overlopen voor de trouw. Best dat er zo'n to do lijstjes voor huwelijk bestaan, zo kan je af en toe eens checken of je zkr niets vergeten bent
Hier zijn de nachtmerries ook al begonnen: visagiste die niet opdaagt, trouwen zonder trouwkleed,...@Sofie: dat het allemaal meevalt heb ik ook nog gedacht. Ondertussen al lang niet meer. Hier moet nog vanalles gebeuren voor de decoratie argh!
@Bruidje2013: Iedereen verklaarde ons gek dat wij vorig jaar vanaf het moment dat we verloofd waren al begonnen met uitkijken voor ons huwelijk.Ondertussen staan er nog 95 dagen op de teller en is alles bijna rond. De grote zaken liggen allemaal vast en de kleinere dingen worden de komende dagen en weken nog geregeld.Je hebt best nog wat tijd voor de decoratie hoor!!!!groetjes
Dat is toch maar normaal dat je van zodra je verloofd bent ernaar begint uit te kijken? Wij zijn verloofd sinds eind januari. Al was dat bij ons een beetje in mineur: Onze hond is 10dagen nadat we ons verloofd hadden overleden... De grote zaken lagen bij ons quasi direct vast. Dan hebben we een "dip" gehad van juli tot oktober omdat we toen een eigen zaak zijn opgestart en "even" zijn verhuisd. Ondertussen weer volop bezig. Qua "decoratie" moet vooral mijn ventje in gang schieten (fotoshop), maar die heeft nog tijd... ken je dat :-D