Terug naar overzicht
Hey emmy,Ons trouwfeest gaat ook door in het Geuzenhof. Wij zijn er al naar een trouwfeest geweest en het eten is superlekker, er wordt verschillende maal rondgegaan, dus er is meer dan genoeg en drank wordt ook goed verzorgd. De muziek is ook goed in orde. Dit alles samen met de zeer romantische zaal heeft bij ons de doorslag gegeven. De eigenaars zijn ook zeer vriendelijk en je kan altijd bij hen terecht voor vragen, ze antwoorden altijd zeer snel.Groetjes en succes nog met de zoektocht. Maar moest ik van jou zijn, ik zou het Geuzenhof toch nemen hoor :-)
Wij geven ook ons feest daar, idd zeer vriendelijk! Veel goede reacties gehad en de zaal gaf ons echt een 'woow' effect. Hebben ook deze Dj gekozen komt op 650euro voor de basis wat meer dan genoeg is. Als je het materiaal huurt bij hen komt het ookal rond 200-250euro denk ik. Maar je hebt de zekerheid dat er iemand zal zijn om de muziek te draaien. Veel succes nog bij de zoektocht maar ik zou zeker en vast niet twijfelen!
Wij hebben héél hard getwijfeld om ons feest daar eventueel te geven, maar de grootte van de zaal gaf de doorslag om uiteindelijk de zaal te kiezen die we nu hebben.Maar, we vonden het daar ook enorm mooi, erg romantisch, héél vriendelijke mensen en hoorden ook al verschillende positieve dingen over de zaal en het eten.