Terug naar overzicht
Hallo , Waarom hoor je niet in hotel beveren , vlak bij temse .Ze zijn daar super vriendelijk , niets is er te veel , en het is er super modern , echt klasse .Ceremonie's kunnen daar ook gedaan worden met rent a priest .Ga er zeker eens vrijblijvend informeren , een aanraderGroetjes
Hoi, wij doen onze viering in de kapel van OC Boerenpoort in Melsele
Oh bedankt! Naar zoiets zijn we op zoek:)is dat dan in de bijkapel? En is er een website van?
@jan: moest je de naam kunnen navragen, dat zou super zijn!:) Alvast bedankt!!
bedankt! daar gingen we toch al eens langsgaan binnenkort, ik zal het dan zeker eens vragen:)
Hoi Carolien,ik was dit topic uit het oog verloren en kreeg geen mail of melding van reacties.Het is niet in de bijkapel, maar de kapel zelf Ik heb de website niet bij de hand, maar je zou het normaal gezien moeten kunnen terugvinden op de site van Ter Veste (zij staan in voor de verhuur).Ze hebben ook nog andere locaties ter beschikking
Dag Debbie,Wij doen onze ceremonie daar ook (eind dit jaar).Zou ik eventueel tijdens jullie ceremonie een kijkje mogen komen nemen?
Locatie van LPP was K-House in Sint-Niklaas.
Dag Debbie,zie nu pas dat trouw al gepasseerd is :-) Hoe is de ceremonie verlopen? Hadden jullie de kapel verder aangekleed?