TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Saartje
29-6-2013
|
17-2-2013 22:30:31
Ik zal er mij eens aan wagen:
Gemeente: datum ligt vast, maar papiermolen moetnog geregeld worden.
Feestzaal: menu nog bepalen
Dj: oké
Fotograaf: oké (we weten wel nog geen prijs omdat het een kennis is.. Ik heb er al wel eens voor gemaild, maar was te vroeg om af te spreken... Hopelijk komt dat in orde!)
Adressen verzamelen: half en half
Uitnodigingen: ontwerp werd gisteren gemaakt, nog knopen doorhakken
Menukaart en naamkaartjes: nog doen obv uitnodigingen
Draaiboek: net weer eens gewijzigd
Notaris: nog aan het rondhoren
Huwelijksreis: oké
Bloemen: zal mama voor helpen
Trouwringen: besteld
Noodkit: maken in mei
Kapper en visagist: liggen vast
Trouwjurk: bellen voor eerste pas
Juwelen: nog kijken
Schoenen: oké
Lingerie: oké
Ventje: enkel nog das
Fotolocaties: oké
Eten s middags: oké
Muziek tafelindeling / thema: ongeveer oké
Persoonlijke toets aan gemeentehuis: nog aan werken
Bedankjes: nog maken
Enveloppendoos: oké bijna
Gastenboek: concept klaar, nog afdrukken
Vervoer: geboekt
|
|
jana
15-6-2013
|
18-2-2013 8:04:59
Dag Stéphanie, Hier nog een juni bruidje met ook een aantal checks ondertussen ! Wat is bij ons allemaal geregeld: gemeente, kerk, feestzaal, fotograaf, dj, ceremoniemeester, vervoer, bloemen, uitnodigingen, menu, tafelindeling + thema, naamkaartjes, trouwjurk, juweeltjes, lingerie, schoenen, kostuum, kapsel, gastenboek, ringkussentje, de ringen, huwelijksreis, misboekje (wordt nu nagelezen op schrijffouten en dan kunnen we aan de opmaak beginnen), de muziek voor in de kerk, trouwkaars, kostuums voor de suite. Wat staat er nog op de planning: Schoenen voor m'n liefje, menukaartjes laten drukken, misboekje afwerken en laten drukken, afspreken met de ceremoniemeester, nog m'n proef make-up, afspraak nog vastleggen voor m'n nageltjes te laten doen, meegaan met de mama voor suitekledij, snoepjes voor aan de kerk, cadeautjes voor de bruidsmeisjes, getuigen en ouders. de defenitieve tafelschikking. Nog een restaurantje vastleggen voor de wettelijke trouw (dat is op 1/06/2013). Ik denk dat ik er dan ongeveer ben. Heb ik niets vergeten? Nog veel plezier met de voorbereidingen! Nu begint het echt dichterbij te komen! groetjes, Jana
|
|
Sarai
1-6-2013
|
18-2-2013 21:17:35
wij trouwen 1 juni, en wat bij ons al in orde is : gemeente, feestzaal, traitteur, dj, fotograaf , vervoer, uitnodigingen zijn inorde enkel nog uitdelen, trouwjurk , juwelen , lingerie , schoenen , mijn ventje heeft zijn volledige outfit , ringen zijn besteld, kleding bruidskindjes is inorde, gastenboek
nog te doen: tafeldecoratie, bruidsboeket, tafelschikking , ...
groetjes
|
|
Stéphanie
1-6-2013
|
19-2-2013 10:47:36
Bedankt voor jullie reacties.
Bij mij zit op de dag van vandaag zo: Gemeente ok (wel nog papierwerk maar daarvoor gingen ze ons zelf opbellen) Feestzaal ok Menu ok (gaan hem wel voor t zekerst nog eens proeven op voorhand) Dj ok Fotograaf ok Uitnodigingen zijn in bestelling Draaiboek ok (denk ik) Trouwringen zijn besteld Kapper ok Make-up ok Trouwjurk ok Kostuum ok Schoenen van mij ok van partner nog niet Bedankjes zijn we mee bezig we gaan zelf iets maken Tafelindeling grote lijnen ok (hangt ook af van wie er komt) Wij werken wel niet met een thema is dit slecht? Bij ons wordt iedereen gewoon afgeroepen en naar tafel gebracht. We zetten ook geen naamkaartjes
Juwelen ok Ringkussen ok Muziek voor tijdens de ceremonie ok Kleding bruidskinjes ok Fotolocatie ok (voor de dag zelf, want onze fotoshoot zal andere dag doorgaan) Eten 's middags ok (wij geven gewoon en belegde sandwich)
Dus wat moeten wij nog doen: Adressen verzamelen Notaris raadplegen Huwelijksreis gaan we niet doen (ik probeer zwanger te geraken en het lijkt ons beter dit niet te onderbreken) Bloemen en tafeldecoraties ging de zaal voorzien Noodkit samenstellen Lingerie Enveloppendoos en gastenboek Vervoer hebben we niet nodig (de trouw voor de wet, de ceremonie en het feest gaan allemaal door in de straat waar wij zelf wonen) Ceremoniemeester nemen we niet Misboekjes gaan we waarschijnlijk ook niet doen Trouwkaars ben ik voor aan het kijken Afspraak voor mijn nagels moet ik wel nog doen en dan de snoepjes voor aan de ceremonie en cadeau's voor getuigen(2 vrouwen), ouders, bruidskindjes (3 jongens, 3 meisjes) En dan nog bruidsboeket dat ga ik zelf proberen maken ik wacht nu op mijn materiaal om het eens te proberen.
Ik denk dat de grote dingen dus allemaal inorde zijn maar dat het nu de kleine dingen nog zijn. ALs ik iets ben vergeten laat het weten aub!
|
|
Jozefien
14-6-2013
|
20-2-2013 8:34:32
Hai,
Bij onze voorbereidingen staat het nu zo:
Gemeentehuis: datum ok - papiermolen nog doen Kledij: Onze kledij is gekozen, incl schoenen - ik heb al lingerie, mijn toekomstige vrouw nog niet - voor ons zoontje hebben we kledij gezien, moeten we nog bestellen Feestzaal: Ok incl. menu e.d. Dj: Ok Fotograaf: Ok Drukwerk: Uitn zijn binnen voor proefdruk - menukaarten ah opstellen Adressen verzamelen: voor 3/4 ok Vervoer: voor ons ok - nog puzzelen wie bij wie in auto kruipt voor familie Make-up: Ok
We moeten zeker volgende dingen nog regelen: Enveloppendoos Gastenboek Iets voor onze ringen (willen geen kussen) Noodkit Bedankjes Cadeau's getuigen
Aangezien we het sowieso redelijk beperkt houden is voor ons het meeste wel in orde denken we. Tenzij jullie nog dingen zien die we vergeten?
|
|
Stéphanie
1-6-2013
|
20-2-2013 8:42:32
De trouwringen zelf zie ik er niet tussenstaan Jozefien.
Wij hebben 6 bruidskindjes en 2 van hen brengen elk één ring aan. Voor het ene kindje is het een hartvormig kussen geworden van Mickey en Minnie Mouse. Voor het Andere kindje is het een Minnie Mouse knuffel geworden. Volledig passend bij haar kleertjes ;)
Veel succes!
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|