Nu Online
Momenteel zijn er 295 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Happy

17-2-2013 22:17:48
Productieve week gehad.
Weer enkele check's erbij.

Ringen zijn geregeld.
Gastenlijsten nog eens doorlopen en die is denk ik nu wel +95% wel inorde denk ik.
Met de nodige reserve dan ook de uitnodigingen besteld :-D

Ik ben er al zo benieuwd naar! Normaal binnen kleine 2 weken zouden we ze hebben en dan kunnen we beginnen met de omslagen te schrijven.
Ik zal alvast gaan oefenen want mijn geschrift trekt op niet veel dus ik zal mijn best moeten doen.

Deze week zal ik al beginnen met de adressen te verzamelen van iedereen.

Juni-bruidjes wat moeten jullie nog allemaal doen?
Ik heb soms echt schrik dat ik belangrijke dingen vergeet...

Groetjes

Stéphanie
1-6-2013
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 541

Saartje
29-6-2013
 Meld misbruik17-2-2013 22:30:31

Ik zal er mij eens aan wagen: Gemeente: datum ligt vast, maar papiermolen moetnog geregeld worden. Feestzaal: menu nog bepalen Dj: oké Fotograaf: oké (we weten wel nog geen prijs omdat het een kennis is.. Ik heb er al wel eens voor gemaild, maar was te vroeg om af te spreken... Hopelijk komt dat in orde!) Adressen verzamelen: half en half Uitnodigingen: ontwerp werd gisteren gemaakt, nog knopen doorhakken Menukaart en naamkaartjes: nog doen obv uitnodigingen Draaiboek: net weer eens gewijzigd Notaris: nog aan het rondhoren Huwelijksreis: oké Bloemen: zal mama voor helpen Trouwringen: besteld Noodkit: maken in mei Kapper en visagist: liggen vast Trouwjurk: bellen voor eerste pas Juwelen: nog kijken Schoenen: oké Lingerie: oké Ventje: enkel nog das Fotolocaties: oké Eten s middags: oké Muziek tafelindeling / thema: ongeveer oké Persoonlijke toets aan gemeentehuis: nog aan werken Bedankjes: nog maken Enveloppendoos: oké bijna Gastenboek: concept klaar, nog afdrukken Vervoer: geboekt

jana
15-6-2013
 Meld misbruik18-2-2013 8:04:59

Dag Stéphanie,

Hier nog een juni bruidje met ook een aantal checks ondertussen !

Wat is bij ons allemaal geregeld:
gemeente, kerk, feestzaal, fotograaf, dj, ceremoniemeester, vervoer, bloemen, uitnodigingen, menu, tafelindeling + thema, naamkaartjes, trouwjurk, juweeltjes, lingerie, schoenen, kostuum, kapsel, gastenboek, ringkussentje, de ringen, huwelijksreis, misboekje (wordt nu nagelezen op schrijffouten en dan kunnen we aan de opmaak beginnen), de muziek voor in de kerk, trouwkaars, kostuums voor de suite.

Wat staat er nog op de planning:
Schoenen voor m'n liefje, menukaartjes laten drukken, misboekje afwerken en laten drukken, afspreken met de ceremoniemeester, nog m'n proef make-up, afspraak nog vastleggen voor m'n nageltjes te laten doen, meegaan met de mama voor suitekledij, snoepjes voor aan de kerk, cadeautjes voor de bruidsmeisjes, getuigen en ouders. de defenitieve tafelschikking. Nog een restaurantje vastleggen voor de wettelijke trouw (dat is op 1/06/2013). Ik denk dat ik er dan ongeveer ben.

Heb ik niets vergeten?

Nog veel plezier met de voorbereidingen! Nu begint het echt dichterbij te komen!
groetjes,

Jana

Sarai
1-6-2013
 Meld misbruik18-2-2013 21:17:35

wij trouwen 1 juni, en wat bij ons al in orde is :
gemeente, feestzaal, traitteur, dj, fotograaf , vervoer, uitnodigingen zijn inorde enkel nog uitdelen, trouwjurk , juwelen , lingerie , schoenen , mijn ventje heeft zijn volledige outfit , ringen zijn besteld, kleding bruidskindjes is inorde, gastenboek

nog te doen:
tafeldecoratie, bruidsboeket, tafelschikking , ...

groetjes

Stéphanie
1-6-2013
 Meld misbruik19-2-2013 10:47:36

Bedankt voor jullie reacties.

Bij mij zit op de dag van vandaag zo:
Gemeente ok (wel nog papierwerk maar daarvoor gingen ze ons zelf opbellen)
Feestzaal ok
Menu ok (gaan hem wel voor t zekerst nog eens proeven op voorhand)
Dj ok
Fotograaf ok
Uitnodigingen zijn in bestelling
Draaiboek ok (denk ik)
Trouwringen zijn besteld
Kapper ok
Make-up ok
Trouwjurk ok
Kostuum ok
Schoenen van mij ok van partner nog niet
Bedankjes zijn we mee bezig we gaan zelf iets maken
Tafelindeling grote lijnen ok (hangt ook af van wie er komt)
Wij werken wel niet met een thema is dit slecht? Bij ons wordt iedereen gewoon afgeroepen en naar tafel gebracht. We zetten ook geen naamkaartjes

Juwelen ok
Ringkussen ok
Muziek voor tijdens de ceremonie ok
Kleding bruidskinjes ok
Fotolocatie ok (voor de dag zelf, want onze fotoshoot zal andere dag doorgaan)
Eten 's middags ok (wij geven gewoon en belegde sandwich)

Dus wat moeten wij nog doen:
Adressen verzamelen
Notaris raadplegen
Huwelijksreis gaan we niet doen (ik probeer zwanger te geraken en het lijkt ons beter dit niet te onderbreken)
Bloemen en tafeldecoraties ging de zaal voorzien
Noodkit samenstellen
Lingerie
Enveloppendoos en gastenboek
Vervoer hebben we niet nodig (de trouw voor de wet, de ceremonie en het feest gaan allemaal door in de straat waar wij zelf wonen)
Ceremoniemeester nemen we niet
Misboekjes gaan we waarschijnlijk ook niet doen
Trouwkaars ben ik voor aan het kijken
Afspraak voor mijn nagels moet ik wel nog doen
en dan de snoepjes voor aan de ceremonie en cadeau's voor getuigen(2 vrouwen), ouders, bruidskindjes (3 jongens, 3 meisjes)
En dan nog bruidsboeket dat ga ik zelf proberen maken ik wacht nu op mijn materiaal om het eens te proberen.

Ik denk dat de grote dingen dus allemaal inorde zijn maar dat het nu de kleine dingen nog zijn. ALs ik iets ben vergeten laat het weten aub!

Jozefien
14-6-2013
 Meld misbruik20-2-2013 8:34:32

Hai,

Bij onze voorbereidingen staat het nu zo:

Gemeentehuis: datum ok - papiermolen nog doen
Kledij: Onze kledij is gekozen, incl schoenen - ik heb al lingerie, mijn toekomstige vrouw nog niet - voor ons zoontje hebben we kledij gezien, moeten we nog bestellen
Feestzaal: Ok incl. menu e.d.
Dj: Ok
Fotograaf: Ok
Drukwerk: Uitn zijn binnen voor proefdruk - menukaarten ah opstellen
Adressen verzamelen: voor 3/4 ok
Vervoer: voor ons ok - nog puzzelen wie bij wie in auto kruipt voor familie
Make-up: Ok

We moeten zeker volgende dingen nog regelen:
Enveloppendoos
Gastenboek
Iets voor onze ringen (willen geen kussen)
Noodkit
Bedankjes
Cadeau's getuigen

Aangezien we het sowieso redelijk beperkt houden is voor ons het meeste wel in orde denken we.
Tenzij jullie nog dingen zien die we vergeten?

Stéphanie
1-6-2013
 Meld misbruik20-2-2013 8:42:32

De trouwringen zelf zie ik er niet tussenstaan Jozefien.

Wij hebben 6 bruidskindjes en 2 van hen brengen elk één ring aan. Voor het ene kindje is het een hartvormig kussen geworden van Mickey en Minnie Mouse.
Voor het Andere kindje is het een Minnie Mouse knuffel geworden. Volledig passend bij haar kleertjes ;)

Veel succes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...