Terug naar overzicht
hallo kelly,normaal kun je deze vinden in een snoepcenter(leveranciers voor winkels)ik had zulke potjes voor de geboorte van mijn zoon,ook met chocovind het trouwens een mooi idee van jegroetjes cathy
ik weet niet van waar je bent,maar in middelkerke is er een snoepcenter,anders eens googelen mss vind je er een in jou buurtbtw,zie net dat we op de zelfde dag trouwen
Bij papierwinkels zoals Ava of Atita, of online via bvb. flessenland.nl
Ben de naam kwijt, moet ik even verder opzoeken, maar in Sint Niklaas zit een groot handel en bekende fabriek van honing, ik denk Weyns.Daar kan je kleine potje zéér goedkoop vinden, zonder etiket en dan kan je zelf een etiket er op kleven.Wij hebben ze daar gekocht voor de geboorte van onze dochter, zij hebben daar ook choco met honing in net dezelfde potjes.
Bedankt! Ik zal eens bij zo'n snoepcenter zoeken, want Weyns heeft denk ik geen website en ik moet vanuit het Leuvense komen. Bella: bedankt voor de tip, maar ik zoek potjes die al gevuld zijn
Cathy: weet je ook of je zoiets online kan bestellen? Ze vragen me dan eerst te registreren, maar ik heb geen zaak dus kan ik me ook niet registreren :s
neen, geen idee of ze een website hebben maar inderdaad je moet ze gaan afhalen bij hun zelf en dan vanuit Leuven ... wij zijn van het Antwerpse, dus viel wel mee
Hallo,IK heb een site gevonden waar je ze online kan bestellen.Ildespresents.Be Mss ook eens kijken in de colryut winkel.Groetjes cathy
Ga ik zeker eens doen! Bedankt!
goedkope potjes via : http://www.flaschenland.de/ Succes!