Terug naar overzicht
Hey Helga,Mijn trouwkleed is van Maggie Sottero. Ik weet niet van waar je bent, maar ik heb mijn kleed gevonden bij Amala in Breda. Ze hebben ook een website, daar kan je bij collecties heel wat kleedjes van dit merk zien. Trouwens, het is er een super geweldige service!!!Groetjes
Dag Patricia,Ik ben van de regio Gent. Wel een eindje van hier dus. Ik ben dan ook helemaal niet bekend met de winkel. Maar ik had nog al een adres in NEderland, misschien eens een uitstap van maken.Alvast bedankt!Groetjes,Helga
Wauwwww! Ik ken de het merk Maggie Sotero helemaal niet, wat een prachtige kleedjes! Echt super... Voor mij is Breda ook een eindje rijden maar ben even gaan kijken op de website van Amala, lijkt me meer dan de moeite waard! Veel succes nog met je zoektocht... Ik kan zelf ook niet wachten om een kleedje te gaan passen. GroetjesEllen 25.08.07
Als Roeselare niet te ver is:Bij La Sposa hebben ze jurken van Maggie Sottero.Mvg,Ilse12 mei 2007
Hoi HelgaOok ik smelt helemaal weg als ik een kleedje van Maggie Sottero zie. Ik ben zelf nog geen kleedjes gaan passen maar heb wel al een beetje zoekwerk verricht en volgens de website van Maggie Sottero zelf verkopen ze hun kleedjes ook bij Pierre-Yves in Aalst e bij Le Chapeau in Antwerpen.Weet er trouwens iemand in welke prijscategorie deze kleedjes liggen?Ik sta ook al te popelen om eens zo'n droomjurk aan te doen.Nog veel succes met je zoektocht en hopelijk vind je je droomkleedje!groetjes, ilse (18.08.2007)