Terug naar overzicht
Leuk he, Alles zo rustig regelen... Is bij ons ook zo..Hier de zaal, fotograaf en mijn make up ligt ook vast. Onze Dj ligt ook bijna vast.Vind het leuker alles rustig aan dan rap rap.Kan ik goed geloven dat je daar boos om bent. Zou ik ook zijn als hier iemand zijn eigen gaat bemoeien met onze voorbereidingen. Alle mijn voorbereidingen (ik zoek alles en regel alles en mijn aanstaande geeft zijn goedkeuring nog )En dan mag je grust hier even je gal spuwen hoor. Denk dat hier meer mensen zijn die zo iets voor hebben. Nog veel succes met de voorbereidingen....Groetjes
Hoi Caroline,Bedankt voor je berichtje. Bij ons gaat het hetzelfde hoor. Ook ik verzin en regel alles haha. In totaal heb ik het volgende vast liggen.- trouwdatum stadhuis- fotograaf- visagie- vervoer- DJ- video- Uitnodigingen maak ik zelf dus begin is gemaaktFeestzaal gaan we 9 maart kijken. Dus ja dan zijn we al best ver. Maar echt dat berichtje...het blijft door me hoofd spoken. Voelde me gepasseerd. Ik heb al niet zo'n goede band met mijn schoonbroer maar ja dit sloeg echt alles. Bemoeien doet hij graag, zeker als hij mij daarmee kan stangen. Heel vervelend.Maar fijn dat ik hier mijn gal mag spuwen! Had ik echt even nodig!
Wat raar indeed dat die dat doet :-S