Nu Online
Momenteel zijn er 463 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vrijgezellenfeest

18-2-2013 18:59:44
Hey allemaal! Zijn er onder jullie die geen vrijgezellenfeest doen? Wij weten niet of we dit wel willen.. Zijn er onder jullie die iets doen met de mannen en de vrouwen samen? Of wordt dit echt niet gedaan? Bedankt voor de tips!

Elien
22-2-2014
Meld misbruik

Reacties: 16 | Gelezen: 1055

Lize
24-8-2013
 Meld misbruik18-2-2013 19:08:33

Hay Elien. Volgens mij 'hoort' het om het wat gescheiden te houden. Maar daarom moet je dat niet doen. Ik ga geen speciaal vrijgezellenfeestje doen, wel met een groep vrienden gezellig bbq'en. Zowel vrienden als vriendinnen. Niet rondgaan op cafés, geen dingen verkopen, niet zwaar gaan feesten. Gewoon op't gemak met alle mensen die ik er graag bij wil. Zelf beslissen dus!

Elke
19-10-2013
 Meld misbruik18-2-2013 19:10:22

In onze vriendenkring (streek zelfs?) is het de traditie dat je dit niet zelf organiseert, maar je vrienden. Meestal getrokken door je getuige(n). En mannen en vrouwen apart. Mijn getuigen zijn mijn twee broers, maar mijn schoonzusjes hebben al gezegd dat ze de vrijgezellen op hen willen nemen. Voor mij persoonlijk hoeft het niet apart, maarja, ik organiseer dan ook niks natuurlijk he :-)

Saar
7-9-2013
 Meld misbruik18-2-2013 19:49:50

Idd, zoals Elke zegt is het eigenlijk je getuige die de boel trekt en wordt het georganiseerd voor jou, mannen en vrouwen apart.

Ik ben er absoluut geen fan van en heb al duidelijk laten blijken dat ik dat eigenlijk echt niet wil. Dus ik hoop dat ze er zich aan gaan houden.

Peggy
28-9-2013
 Meld misbruik18-2-2013 19:54:01

Ik ga 4 dagen naar Spanje met mjn beste vriendin, ontspannen...strand liggen, boek lezen, genieten !

jolma
5-10-2013
 Meld misbruik18-2-2013 20:14:13

Ik ben ook niet zo'n fan ervan. Maar mijn getuige kent mij wel en weet dat ik graag iets op het gemak wil. Wij gaan er beiden apart een hele dag op uit en komen 's avonds samen om te eten en gaan dan weer afzonderlijk verder gezien ik niet zo graag uitzet en mijn verloofde wel.

Mieke
27-4-2013
 Meld misbruik18-2-2013 20:26:57

Hey,
Hier ook geen fan van het 'vrijgezellen' feestje. Onder druk toch maar akkoord gegaan maar enkel onder mijn voorwaarden. Wij (16 vrouwen) gaan eerst gaan aperitieven, dan lekker gaan eten en achteraf gaan bowlen en een stapje gaan zetten. Dit zonder verkleed en opdrachten toestanden. Gezellig op stap .
De mannen gaan een weekje vroeger hun vrijgezellen doen. Dit vooral omdat er in onze vriendenkring veel met kleine kids zitten. Toch hoor ik wel veel dat de mannen en vrouwen iets samen doen of later op de avond-nacht wel samen komen.
Groetjes

Tine
13-4-2013
 Meld misbruik18-2-2013 20:31:18

Hoi, ik heb daar niets op te zeggen. Vrienden doen alles en geven ons niet echt een keuze een vrijgezellen komt er. Af en toe wel al een brief gekregen met tips maar dat maakt het ook leuk. Eigenlijk kijk ik er super naar uit. onder de slogan "ze gaan niets doen met mij dat ze zelf niet willen" zit ik met niets in. Weet wel dat we samen komen laat op de avond dat doen wij altijd maar dat is dan meestal rond 3 uur in de nacht.

Nathalie
27-9-2013
 Meld misbruik18-2-2013 21:03:32

Ben ik dan de enige die dit wel nog eens wilt doen :-)

Ik organiseer niks, het zijn mijn 3 getuigen die alles in mekaar steken... De vrouwen komen bij ons ook niet samen met de mannen maar ik weet dat dit wel veel wordt gedaan hoor. Bij ons niet omdat het in een ander weekend zal zijn omdat er in april 2 baby'tjes worden geboren en die zullen maar 5 maand oud zijn dus ja de papa's moeten dan babysitten terwijl de vrouwen weg zijn en omgekeerd.

Het zal een weekend zijn en ik heb hen wel gezegd dat ik niet naar Gent wil, zeker wil gaan eten, wie ik allemaal mee wil, niks met parfum want ben allergisch. Wat ze gaan doen, ik kan het niet eens raden maar ik ben er zeker van dat leuk zal worden!

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik18-2-2013 21:23:35

Ik had geen vrijgezellen gekregen... niemand had iets georganiseerd en zelf ging ik er ook niet aan beginnen, maar erg vond ik het niet.

Martine
14-6-2014
 Meld misbruik19-2-2013 0:43:03

Hier zal 't van mijn zus (1 van mijn 2 getuigen) afhangen. Die wil dolgraag "iets" organiseren.
Probleem is ook: langs de andere kant bij mijn vriend is er niemand die trekt.

Als er iets wordt georganiseerd, mogen ze 't in elk geval braaf houden van mij.

Melanie
5-9-2014
 Meld misbruik19-2-2013 8:00:47

Mijn zus en tevens getuige gaat het voor mij regelen. Ze weet waar ik van hou en waar ik niet van hou. Ook houd mijn ceremoniemeester en tevens beste vriendin de boel goed in de gate.
Ik hoop dat ze het zo kunnen regelen dat ook wij savonds met de hele groep samen komen en lekker met zun alle kunnen eten.
Van mij hoeft het namelijk niet om verkleed te gaan feesten, carnaval is al geweest hahah.

Maar Elien, plos je getuige eens wat die van plan is en geef wel aan wat je graag zou willen en wie je er bij wilt hebben. Vind dat je best inspraak mag hebben zonder iets te hoeven regelen.

Jozefien
14-6-2013
 Meld misbruik19-2-2013 8:15:02

Aangezien wij een vrouwenkoppel zijn, ligt dat al iets moeilijker denk ik.... Maar wij willen het zelf ook niet en vermoeden niet dat er iemand van onze getuigen of uit onze vriendenkring dit op zich zal nemen.
We vinden het ook niet erg!
We weten zelfs niet als we een schieting willen de week ervoor...

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik19-2-2013 8:56:21

Wij krijgen er allebei eentje in maart. Ben stiekem wel blij hoor. Voor de girls wordt het leuke fun, voor de jongens zware fun

kelly
13-7-2013
 Meld misbruik19-2-2013 10:35:49

wij krijgen ook allebei een vrijgezellen avond die van mij wordt geoarganiseerd door mijn getuigen (zus) en mijn schoonzus ben eens benieuwd wat ze er van gaan maken :)en de vrijgezellen van mijn ventje word ook georganiseerd door zijn getuigen.
onze vrijgezellen valt op dezelfde dag een week voor onze trouw en wij komen uiteindelijk terug samen als we op stap zijn.

Deborah
13-4-2013
 Meld misbruik19-2-2013 13:06:50

Wij gaan dit weekend met 4dames naar Hasselt, we overnachten in een B&B in een familiekamer en natuurlijk gaan we shoppen en lekker gaan eten :-).
De mannen hebben ook iets gepland, maar voorlopig weten wij van niets...

Jill
22-3-2013
 Meld misbruik20-2-2013 10:58:09

Oh, ik kijk erg naar uit.
Dit weekend gaat mijn vriend op weekend met een twintigtal (!!!) kameraden. Georganiseerd door zijn beste vriend, sinds zijn getuige zijn zus is.

Mijn vrijgezellen gaat door het weekend erna. Daarvan nog geen idee wat en hoe...

Spannend :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...