Terug naar overzicht
Goed opletten hiermee en zeker vooraf eens proberen. Een vriendin van mij heeft dit eens gedaan en haar witte shirt was helemaal oranje. Als je een wit kleedje aantrekt moet je daar toch even rekening mee houden...
Ik heb ook al gehoord dat het afgaat, en dat wil ik zeker niet op mijn trouwdag. Ik kies dus toch voor zonnebank. Dan ben ik zeker van een kleurtje, en ook zeker dat het niet gaat afgaan. Groetjes
ik zou mij ook graag laten "spuiten" maar ze zeggen mij ook dat het afgaat :( ik ga het eens proberen op voorhand want wil idd niet op mijn trouwdag dat er kleur afgaat op mijn jurk.
Het gaat idd wel af, vooral als je wat zweet.
Ik heb "bruinen zonder zon" gekocht van Louis Widmer : http://www.louis-widmer.be/nl_BE/producten/lichaamsverz... Je vindt deze bij de apotheek en hij gaat niet af.
hallo klaraen hoe lang blijft dat dan zitten die bruinen zonder zon?groetjes
Je gebruikt het 2 a 3 dagen na elkaar (afhankelijk van hoe bruin je eruit wil zien) en dan moet je het enkel onderhouden door om de 3 dagen ofzo het nogmaals te gebruiken. Belangrijk is om altijd heel goed te scrubben want anders kan je misschien vlekken. Ik scrub altijd goed en heb dit nog niet voorgehad. De kleur blijft een 2 a 3 dagen zitten. Ik ga ongeveer 1 week voor de trouw beginnen met me in te smeren, en de dag voorzien dan ook nog eens & dan zou het resultaat wel mooi moeten zijn. Het ziet er echt heel mooi natuurlijk bruin uit. Ik ben er tevreden van.