TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Ann
4-8-2007
|
28-10-2006 22:09:39
echt schandalig! Wat Carlton betreft: ik ben er laatst naar een receptie van een huwelijk geweest, en dat was echt wel heel goed! De zaal is mooi, vriendelijk personeel en zeker super lekkere hapjes! Niet twijfelen, zou ik zeggen, als de prijs en zo je wat mee zit. Veel succes!
|
|
Debra
11-8-2006
|
29-10-2006 8:08:07
hoi,
Wablieft??? Zoiets doe je toch niet, das echt wel schandalig! Ik kan je niet helpen wat betreft zaal Carlton maar ik heb er naar aanleiding van ons huwelijk een boekje van ontvangen en dat zag er daar allemaal piccobello uit.
Ga er maar voor want je zit idd met trouwdata waar er velen op huwen en stel dat je dan niets meer vindt.
Debra reeds 79 dagen getrouwd
|
|
Ellen
|
29-10-2006 8:39:14
Hallo,
Al heel erg bedankt voor jullie reacties!! We hebben alle steun nodig nu, want het is paniek hoor. Ik heb nog wa zitten rondbellen en er is echt niks anders vrees dus ik vrees da we nie echt een andere keuze hebben. Bedankt Ann voor de info dat geeft ons toch wel al wat moed! grtjs.
|
|
Lieve
1-9-2006
|
29-10-2006 9:41:15
Hey,
had je al iets getekend? Want als dat het geval is, kunnen ze jou niet zomaar laten zitten hoor, dan zou ik toch eens naar een advocaat gaan of zo. Vreselijk, wat ik hier allemaal lees!
Veel sterkte en hopelijk valt het al bij al toch nog mee!
Lieve
|
|
saskia
7-9-2007
|
29-10-2006 10:13:33
Wat ze doen is idd schandalig maar als je dan toch naar een andere zaal moet is Salons Carlton zeker geen slecht alternatief!!! Wij hebben er reeds enkele galabals zelfs georganiseerd, telkens met galadiner vooraf en het eten (van hapjes tijdens receptie tot diner en koffie) was telkens subliem. Inderdaad ook vriendelijk personeel. Ik geloof dat de prijs van de zaal afhangt van het verbruik, of mss was dat alleen zo bij een bal en niet bij een huwelijk...
Succes sas 677
|
|
Tamara
13-11-2010
|
30-10-2006 7:28:47
Hey Ellen,
je bent niet de enige. Wij gingen ook op 777 trouwen. Onze zaal heeft het ook laten afweten wegens een groter feest. Gevolg: datum mogen verleggen.
groetjes, Tamara
|
|
Christel
30-6-2007
|
30-10-2006 8:14:07
Dag Ellen, amaai ik heb er geen woorden voor !! Ik hoop dat iedereen hier goed kan lezen wat San Marco met de mensen doet ! Schandalig ! Ze zouden je op zijn minst een schadevergoeding moeten geven (ze verdienen toch genoeg met de winst van hun "groter feest"...gho gho. Gelukkig was de Carlton dan nog vrij, ik zou dan niet twijfelen. Ik ben van Aalst en da's hier echt een gevestigde waarde. Mij spreekt de zaal wel aan hoor, en het eten is ook goed.
Nog veel succes hé en laat ons iets weten, Christel
|
|
Sissi
26-5-2007
|
30-10-2006 8:15:06
Hey,
Dat is echt wel erg!!! Wij zijn ook naar Salons Carlton gaan kijken. Ik vond het een hele mooie zaal, maar mijn vriend niet. Vriendelijke mensen ook. Enige minpuntje dat ik op het forum gelezen heb is dat de obers allemaal moeten blijven tot op het einde en dat je ze dus ook tot dan moet betalen (ook al is er veel volk naar huis). Misschien toch eens voor informeren? Voor de rest leek het me wel in orde, maar ik heb er zelf geen ervaring met feesten.
Groetjes, Sissi
|
|
Ellen
|
30-10-2006 9:17:08
Hallo iedereen, Al heel erg bedankt voor al jullie reacties! We hebben wel iets gekregen ja, maar wat zijn we daar nu mee als de zoektocht opnieuw kan starten.. pfff.. Tamara, welke datum hebben jullie dan gekozen? Grtjs.
|
|
Els
22-9-2007
|
30-10-2006 11:40:09
Ik ben ook van Aalst en ben in mei naar een trouwfeest geweest in de Carlton (naast nog wat andere feesten daar georganiseerd). Alles was dik in orde, van ontvanst tot einde feest. We hebben wel van het koppel (vrienden van ons) gehoord dat je inderdaad tijdens het dansfeest nog vrij veel moet betalen voor het aantal mensen dat er nog is. Het was een systeem van per uur een forfait betalen voor het aantal mensen dat er in het begin was. Dus geen hertellingen; aan het begin 100 personen, om 4u nog steeds betalen voor 100 personen, ook al zijn er maar 30 meer... Maar misschien kan je dat systeem zelf kiezen. Maar de zaal is heel mooi en alles is zeker verzorgd. Minpuntje; weinig parkeerplaats in de buurt maar ze werken met een shuttledienst vanaf een parking buiten het centrum. Ik zou zeker niet mijn datum verleggen eens je er je zinnen op hebt gezet en alles begint te regelen.
Els 22/09/2007
|
|
Maaike
|
30-10-2006 12:12:05
Hallo Ellen, Ook wij trouwen in 2007, en hebben gisteren onze zaal vastgelegd.Ik weet niet waar je woont, maar misschien is Hof Van De Putte ook de zaal van je dromen, voor ons alvast wel. Terloops misschien kan je je datum nog verzetten op 14-07-07....Ik weet dat deze datum nog vrij is in het Hof Van De Putte omdat we er ook eerst aan dachten om dan te trouwen. Voor wie nog een zaal zoekt kan er eens vragen welke datum's er nog vrij zijn, ik weet dat er nog zijn in aug.sept.okt. 15-07-2007 is wel al door ons bezet. Het is een mooie lokatie en er was een vriendelijk onthaal. De zaal is vrij van catering wat voor ons ook een pluspunt is. Ik zou zeggen neem eens kontakt op met hen, en je bent misschien uit de problemen. Wij hebben deze gevonden op www.feestzalen.vanbelgie.be maar er is ook hun eigen web-site www.hofvandeputte.be Ga er zeker eens kijken als Brakel niet te ver uit de buurt is voor jullie.
Grtj
|
|
Maaike
|
30-10-2006 12:35:36
Nog eens. Ik zie dat ik de verkeerde datum ingegeven heb, wij trouwen op 15-09-2007 Grtj
|
|
Vicky
7-9-2007
|
30-10-2006 16:33:47
Hey Ellen,
Ik wil gewoon even kwijt dat ik het 'verontrustend' vind dat de zaal jullie zo behandeldt. Dan moeten wij hier allemaal schrik beginnen te krijgen dat de mensen van de zaal op elk moment de boeking kunnen afzeggen. Dat is toch geen manier van werken!!!! Besteld is besteld!
En hoe hebben ze het aangepakt bij u Ellen om je dit 'heugelijke' nieuws over te brengen? Heb je de kans gehad om je te verdedigen of hebben ze je gewoon voor een voldongen feit gesteld? Hadden jullie geen contract getekend of zo? Dat kunnen ze toch niet maken!!!
Ben toch benieuwd. Wij hadden trouwens ook eerst 777 maar voor die dag was inderdaad al veel volgeboekt, ook fotografen ed. Hebben de datum verschoven naar 797 zodat we toch iets meer keuzevrijheid hadden.
Heel veel succes met het verdere verloop en hopelijk komt alles goed...
Vicky 797
|
|
Tamara
13-11-2010
|
31-10-2006 12:37:51
Ellen,
wij hebben 6 april gekozen. Reden is dat we dan in verlof zijn en direct een klein reisje kunnen maken.
groetjes, Tamara
|
|
Isabel
11-8-2007
|
20-11-2006 17:12:16
Ik zou ook gaan voor Salons Carlton. Ik ben er al eens nar een galabal geweest en dat was superleuk. Wat de parking betreft, er is wel een parking iets verder maar deze is wel betalend. In ieder geval, als jullie kiezen voor zo'n speciale datum zou ik die behouden. Wij hebben 't Brouwershof gekozen. Heb je daar al geprobeerd? Dat is een oude boerderij, moet wel je smaak zijn.
Veel succes en laat dit stom voorval je voorbereidingen niet verpesten.
Isabel 11/08/2007
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|