Terug naar overzicht
Raar,Vorig jaar gingen mijn moeder en ik gewoon eens informeren wanneer we zo moesten komen om op tijd te zijn. We hadden dus totaal niet de intentie om iets te passen maar het heeft ons veel moeite gekost om dat duidelijk te maken.Ze haalde onmiddelijk verschillende modellen boven en voeg of ik echt geen zin had om al eens iets te passen....
Ik kan spijtig genoeg de onvriendelijkheid alleen maar beamen. Toen ik eens vroeg hoe alles in z'n werk ging mocht ik met moeite de winkel binnenkomen (verder dan het matje ben ik niet geraakt) en stopte ze me een kaartje in de handen met de melding dat ik maar eens op de website moest gaan kijken. Als ze een borstel in haar handen had gehad had ze me werkelijk buitengekuist!Zeer onvriendelijk dus. Pierre-yves was een verademing daartegenover.
Zelfde ervaring hier! Ook buitengeveegd met enkel een kaartje in m'n handen. En dan nog zo'n gezicht van "amai wa komt gij hier doen? Gij denkt toch niet dat ge in één van mijn kleedjes kunt?". Ok, 'k ben niet superslank, maar had een normale maat 40-42 (nu niemeer, ben 5 maanden zwanger)! Ik ben uiteindelijk bij Maxim's Couture in Aarschot geweest en daar was de service super! Dus laat je niet doen, als je zoveel betaalt voor een trouwkleed mag daar op z'n minst nog een vriendelijk gezicht bij!Veel succes nog met de zoektocht!Sylvie11/03/06
Hoi,Ga eens kijken bij Pierre-Yves in Aalst, heb daar zaterdag zelf een eigen creatie gekocht. Ze zijn heel behulpzaam vind ik persoonlijk, alhoewel ik andere dingen gehoord had. Maar laat hun hun zegje doen, want uiteindelijk weten ze je perfect te zeggen welk model goed zal staan en welk niet. Zeer professionele hulp daar en je wordt helemaal aangekleed en uitgekleed, wel leuk hoor.Groetjes