Terug naar overzicht
Hey,Ik weet niet in welke richting je zoekt, moet het vanuit jullie zijn of mag het kind de uitnoding zogezegd sturen? ik vind dit heel leuk:Ik kondig vandaag vol trots aan Dat mijn pa en ma naar het stadhuis zullen gaan De familienaam ............. was mij al gegevenMaar mama krijgt hem nu ook voor de rest van haar levenSucces!
Dat mijn pa en ma naar het stadhuis zullen gaan
De familienaam ............. was mij al gegevenMaar mama krijgt hem nu ook voor de rest van haar leven
Wat denk je hiervan ? Lieve mensen allemaal , luister eens naar mijn verhaal . Op .... (data) gaan mijn mama en papa in .......(plaats ) trouwen En we zijn zo gelukkig dat we samen vanaf ... ( uur ) een feestje gaan bouwen En weet je wat ik denk ? Als jullie allemaal komen , is dit het mooiste geschenk van hun dromen . Tot dan ........ ( naam van jullie kindje )Groetjes
Ook leuk. Maar we denken niet dat we het Maxim gaan laten zeggen.xxx
Papa & Mama gaan trouwen, heet het. Na 11 jaar samenwonen, zag ik het er niet meer van komen. door papa te vertellen hoe ik daar over dacht, heb ik hem op een idee gebracht. Hij heeft mijn mama ten huwelijk gevraagd, zij zei JA; Missie geslaagd. getekend Ayden (dan waar en wanneer t is) Bij deze kondig ik aan, dat mijn mama en papa trouwen gaan. Op 13 juli 2013 om 11uur staan zij hand in hand, In het gemeentehuis van Ieper voor de Ambetnaar van de burgerlijke stand. Daarna worden zij met mij naar de sint-machutus kerk van Wulvergem gereden Waar ze om 14u hun huwelijk zullen inzegenen. wij twijfelen nog tussen deze tweegroetjes mieke
Papa & Mama gaan trouwen, heet het.
Na 11 jaar samenwonen, zag ik het er niet meer van komen. door papa te vertellen hoe ik daar over dacht, heb ik hem op een idee gebracht. Hij heeft mijn mama ten huwelijk gevraagd, zij zei JA; Missie geslaagd. getekend Ayden
(dan waar en wanneer t is)
Bij deze kondig ik aan, dat mijn mama en papa trouwen gaan.
Op 13 juli 2013 om 11uur staan zij hand in hand,
In het gemeentehuis van Ieper voor de
Ambetnaar van de burgerlijke stand.
Daarna worden zij met mij naar de sint-machutus kerk van Wulvergem gereden
Waar ze om 14u hun huwelijk zullen inzegenen.
wij twijfelen nog tussen deze tweegroetjes mieke