Nu Online
Momenteel zijn er 436 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nachtmerrie

19-2-2013 11:06:50
Vannacht was een vreselijke nacht!
Ik heb echt heel de nacht over de trouw gedroomd.
En dan denken jullie waarschijnlijk daar is toch niets mis mee en inderdaad op zich is daar niets mis mee.
Maar vannacht ging werkelijk alles verkeerd!

Ik kwam telaat op mijn trouw, ik had mijn kleed niet aan, één van de bruidskindjes had zijn kleren verloren (vraag mij niet hoe want alle kleren liggen hier veilig opgeborgen!)

De mensen waren aan het lachen met ons.
Noem maar op!

Er staan vandaag nog 101 dagen op de teller en dat ik zenuwachtig ben dat wist ik al maar dat het zo extreem zou zijn...
Hopelijk betert dit toch nog eventjes hoor!

Stéphanie
1-6-2013
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 612

ilse
24-8-2013
 Meld misbruik19-2-2013 11:21:26

ja ik ken da...ik had nog niet zo'n droom,maar ik kan het me voorstellen,bij mij 185 dagen nog,en ja...ik zit ook te denken kom ik er wel...er is al veel geregeld,nog afwerken,versiering kerk,rode lopers en zaaalbespreking,dj bespreking........6 maart tweede pasbeurt...het bruidskind,haar kleed is nog nie in de maak wel ontworpen,ik heb ook nog een zestienjarig bruidsmeisje (mijn metekind) enja jeugd weet nog niet wat ze wil!..........dus die nachtmerrie?

Bruidje2013
25-5-2013
 Meld misbruik19-2-2013 11:28:28

Dat is hier ook al regelmatig het geval.Meestal ben ik dan mijn trouwkleed vergeten op te halen in mijn droom.

Saskia
22-6-2013
 Meld misbruik19-2-2013 11:32:22

ik ken dat, bij mij nog 122 dagen op de teller en ik heb de nacht van zond op ma ook een nachtmerrie gehad, de feestzaal was bezig met een verbouwing en zo moesten wij daartoe komen, overal brokstenen op de grond, we hadden de tafelschikking vergeten waardoor iedereen door elkaar zat, wij als trouwers met enkel twee mensen die zelfs geen dichte familie of vrienden waren, en aan de eretafel zat er een hele groep mensen waar wij moesten zitten lekker veel plezier te maken, ik moest ook alleen binnenkomen in de zaal, waar mijn verloofde was, geen idee... en ik had vergeten te kijken als mijn make-up nog goed zat waardoor ik dus niet tiptop binnenkwam... gelukkig is het maar een droom!
groetjes

kelly
13-7-2013
 Meld misbruik19-2-2013 13:06:56

Hihi herkenbaar, in mijn droom was de fotografe niet komen opdagen En in de feestzaal was ook niks in orde.... hihi, idd gelukkig zijn dromen bedrog!!!!!!!!

Elen
5-10-2013
 Meld misbruik19-2-2013 13:43:44

Hier nog 227dagen op de teller en idd gelijkaardige dromen. Vooral dak mijn kleed vergeet of kwijt ben...

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik19-2-2013 13:56:08

Bekende nachtmerries voor mij.
Gelukkig zijn deze sinds ik onder de 100 dagen ben, niet meer de revue gepasseerd (je zal zien dat ik vanavond prijs heb :))

Stéphanie
1-6-2013
 Meld misbruik19-2-2013 16:50:23

Ik ben al heel blij dat ik niet alleen ben :)

Evy
27-7-2013
 Meld misbruik19-2-2013 22:22:21

Idem. Heb ook al zo'n nachtmerrie gehad. Mijn vriend was gaan werken en hij kwam te laat, kleed volledig kapot, helft van de mensen niet aanwezig,.... Hoe komt een mens er toch bij hé. Ik heb nochtans nog geen stress of mssn dan toch? Is verre van leuk hé zo'n nachtmerrie!

Stéphanie
1-6-2013
 Meld misbruik20-2-2013 8:33:16

Ik moet toegeven dat ik me gisteren een hele dag slecht heb gevoeld.
Vandaag gaat het al wat beter maar ik heb dit nog steeds niet volledig verwerkt.
Ik snap niet dat een 'droom' zo een impact heeft op mij. :s

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...