Terug naar overzicht
ja ik ken da...ik had nog niet zo'n droom,maar ik kan het me voorstellen,bij mij 185 dagen nog,en ja...ik zit ook te denken kom ik er wel...er is al veel geregeld,nog afwerken,versiering kerk,rode lopers en zaaalbespreking,dj bespreking........6 maart tweede pasbeurt...het bruidskind,haar kleed is nog nie in de maak wel ontworpen,ik heb ook nog een zestienjarig bruidsmeisje (mijn metekind) enja jeugd weet nog niet wat ze wil!..........dus die nachtmerrie?
Dat is hier ook al regelmatig het geval.Meestal ben ik dan mijn trouwkleed vergeten op te halen in mijn droom.
ik ken dat, bij mij nog 122 dagen op de teller en ik heb de nacht van zond op ma ook een nachtmerrie gehad, de feestzaal was bezig met een verbouwing en zo moesten wij daartoe komen, overal brokstenen op de grond, we hadden de tafelschikking vergeten waardoor iedereen door elkaar zat, wij als trouwers met enkel twee mensen die zelfs geen dichte familie of vrienden waren, en aan de eretafel zat er een hele groep mensen waar wij moesten zitten lekker veel plezier te maken, ik moest ook alleen binnenkomen in de zaal, waar mijn verloofde was, geen idee... en ik had vergeten te kijken als mijn make-up nog goed zat waardoor ik dus niet tiptop binnenkwam... gelukkig is het maar een droom!groetjes
Hihi herkenbaar, in mijn droom was de fotografe niet komen opdagen En in de feestzaal was ook niks in orde.... hihi, idd gelukkig zijn dromen bedrog!!!!!!!!
Hier nog 227dagen op de teller en idd gelijkaardige dromen. Vooral dak mijn kleed vergeet of kwijt ben...
Bekende nachtmerries voor mij.Gelukkig zijn deze sinds ik onder de 100 dagen ben, niet meer de revue gepasseerd (je zal zien dat ik vanavond prijs heb :))
Ik ben al heel blij dat ik niet alleen ben :)
Idem. Heb ook al zo'n nachtmerrie gehad. Mijn vriend was gaan werken en hij kwam te laat, kleed volledig kapot, helft van de mensen niet aanwezig,.... Hoe komt een mens er toch bij hé. Ik heb nochtans nog geen stress of mssn dan toch? Is verre van leuk hé zo'n nachtmerrie!
Ik moet toegeven dat ik me gisteren een hele dag slecht heb gevoeld. Vandaag gaat het al wat beter maar ik heb dit nog steeds niet volledig verwerkt. Ik snap niet dat een 'droom' zo een impact heeft op mij. :s