Nu Online
Momenteel zijn er 454 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vrij gezellige vrijgezellen....

19-2-2013 13:00:06
Ik klaag niet graag maar nu wil ik hier toch even men hart luchten....
Voor mijn vrijgezellenavond had ik 11 namen doorgegeven, mijn dikste vriendinnen, waar ik regelmatig mee afspreek, mijn nicht, op wiens vrijgezellen ik ook was, mijn toekomstige schoonzus (omdat zij getuige van men hubbie is) en 1 collega (wilde haar eerst niet uitnodigen, is wel een toffe maar ik wilde het echt heel beperkt houden maar mijn hubbie nodigt haar man uit dus dierf ik ni anders)
Bon, tot zover alles ok! TOT mijn schoonzus via via haar ongenoegen uit dat TANTE si en TANTE la (zijn tantes dus, mijn toekomstige schoonfamilie, toffe, dat wel...) niet zijn gevraagd...pfff Buiten familieaangelegnheden, zie of hoor ik geen enkele van hen!Ik laat dan via via weten dat het enkel een close groep onder vriendinnen is...
DAN dit weekend, komt een college:vriendin zeggen; amai; collega sus is niet goed gezind dat ze niet is uitgenodigd op de vrijgezellen.... Pffffffff zeg amai, ik wil niemand discrimineren want ik kan met IEDEREEN goed overweg maar ik wil gewoon een klein groepje, is dat nu zo abnormaal? Ik begrijp dat degenen die geen uitnodiging hebben gekregen, teleurgesteld zijn maar als ik de EEN nog toelaat, moet ik de anderen ook toelaten en heb gerekend dat we dan over de 20 personen zijn.... Ze worden wel allemaal uitgenodigd op het huwelijk, ik bedoel, een vrijgezellenavond is toch geen feestje van het werk of een familiefeest.... En ik wil dat we 1 groep zijn en niet allemaal kleine groepjes....
Lastig ze!

kelly
13-7-2013
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 1126

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik19-2-2013 13:54:47

Hey Kelly
I know the feeling! Ik kan je ook geen raad geven want weet ook niet hoe ik dit moet doen.
Ik zou wel voet bij stuk houden, het is jouw vrijgezellen.
Als het een troost is, ik weet van andere vrijgezellenfeestjes waar een bom dames gevraagd waren en daar was er dan discussie over de datum en de kostprijs.
Het is dus altijd iets terwijl het gewoon een leuke dag zou moeten zijn.
Een dikke virtuele knuffel
Rebecca

Eline
20-7-2013
 Meld misbruik19-2-2013 13:59:24

Inderdaad Kelly, ik zou ook voet bij stuk houden hoor. Het is tenslotte een vrijgezellenfeest voor jou en niet voor hen e! Ik heb wel de tantes van mijn ventje uitgenodigd, maar dit omdat ik hen wel vaak zie door samen te sporten en wij komen vaak samen in de familie. Maar mocht dit niet het geval zijn zou ik ook enkel vriendinnen vragen en mensen waar ik écht iets aan heb! Het is iets voor jou en jij moet je er goed bij voelen!
En anders moet je hen maar zeggen dat het niet zo evident is om iets te organiseren voor een hele grote groep, want dat is het echt niet...

Sara
30-3-2013
 Meld misbruik19-2-2013 14:25:20

Niets van aantrekken, het lijkt mij heel normaal dat je het vrijgezellenfeestje in beperkte groep doet. En als ze naar het huwelijk zelf wel mogen komen hebben ze geen reden tot klagen. Je kan nooit voor iedereen goed doen en er zijn altijd mensen met (te) lange tenen!

Succes!

Kelly
13-7-2013
 Meld misbruik19-2-2013 15:32:12

oh maar meid toch! niets van aantrekken, en zoals hierboven al gezegd, het is uwe vrijgezellen, dus mag jij kiezen! bij ons is het ook in beperkte groep, alleen de beste vrienden, beide zussen, en dan bij mij alleen mijn collega / vriendin, ik heb veel collega's, maar zij is toch iets meer dan een collega. dus ook geen familie, maar de vrienden met wie wij altijd feesten, bij een verjaardag, met oudjaar, wij zien ze soms meer als de familie, dus waarom zou ik ze nu ineens vragen voor mijn vrijgezellen??
Nene, met deze groep ga ik me zéker kunnen amuseren.

En ik hoop voor jou, dat jouw groep hiermee rekening gaat houden, en dat ze jou een vrijgezellen geven, om nooit te vergeten, met zéér goede gevoelens.

Dikke knuf!
uw trouwmaatje Kelly

Karen
13-7-2013
 Meld misbruik19-2-2013 15:39:21

Hey Kelly

Niets van aantrekken! Zeg nog één keer in het algemeen dat jouw vrijgezellen zal doorgaan met een beperkt groepje, gewoon omdat het gezelliger is. Bij mij komt het op 7 meisjes, en ik ben daar heel tevreden mee. Zo is iedereen altijd betrokken bij het gebeuren van die dag en blijft het gezellig. Ik wou vooral dat het enkel diegene zijn waar ik me 100% goed bij voel en die mij door en door kennen. En zo zijn er nu eenmaal geen 10 of 15. Van mijn familie vraag ik zelfs niemand. Geen nichten, tantes en heel de boel. Gewoon omdat ik nu eenmaal een betere band heb met mijn vriendinnen.
Mijn vriend die vraagt wel zijn papa, zijn nonkel en zijn beste vrienden, omdat zijn band met hen nu eenmaal beter is. Maar ik voel mij belange niet verplicht om dan ook hetzelfde te doen.

Ik begrijp sommige mensen niet zé, waar halen die het lef vandaan om zo te reageren? :s Ik zou dat al gewoon niet durven. En al zeker als ze wel gevraagd zijn op het feest. Waar moeien ze zich dan toch mee!

Melanie
5-9-2014
 Meld misbruik19-2-2013 15:42:29

Normaal is het volgens mij dat je vrijgezellenfeest bestaat uit je vriendinnengroep. En tja, als äangetrouwde" familieleden nu al teleurgesteld zijn dat ze niet op de vrijgezellenfeest mogen komen..gaat beetje ver naar mijn mening. Ik bedoel het is een vrijgezellenfeest, normaal gezien alleen met ongetrouwde vrouwen of mannen.
Hou je gewoon aan de mensen die jij wilt en niet wie zichzelf er graag bij zien. Die kunnen genoeg mee feesten op je trouwdag. Je vrijgezellenfeest moet jou je laatste feest geven als ongetrouwde vrouw, dit moet voor altijd bij je blijven. Maak ze dat ook duidelijk.

Tamara
7-9-2013
 Meld misbruik19-2-2013 15:42:33

Ze hebben inderdaad niks om over te klagen. Ik denk dat het meestal zo is dat de oudere generatie, zoals tantes, niet gevraagd wordt en men het enkel onder vriendinnen houdt. Ik vind dat ook maar normaal. Trek het je echt niet aan en vraag enkel wie jij er echt bij wil. Zoals hierboven al gezegd werd, je vraagt ze allemaal wel op de trouw, dus ze hebben echt geen reden tot klagen.

Vanessa
31-8-2013
 Meld misbruik19-2-2013 15:47:52

Ik heb eens een quote gelezen van Eleanor Roosevelt gelezen: Do what feel in your heart to be right, for you'll be critized anyway! Zeer juist en goei advies x

Sara
30-3-2013
 Meld misbruik19-2-2013 16:22:21

Het is gewoon frappant hoe onbeleefd mensen worden als het om trouwfeesten en dergelijke gaat... Ik heb ook al van tientallen verre kennissen de vraag gekregen waarom zij niet uitgenodigd zijn op mijn trouwfeest!

kelly
13-7-2013
 Meld misbruik19-2-2013 16:24:50

Dank u lieve schatten voor jullie begrip!!!!!!!! Ben zelf ook de eerste om te zeggen; doe waar je u goed bij voelt, je kan niet voor iedereen goed doen.... Maar das dus toch makkelijker gezegd dan gedaan
Ik ga, en niet uit koppigheid, in elk geval niet van men standpunt af en zeker nu niet na jullie super reactie's!!!!!!!!Love you all x x x

Tine
13-4-2013
 Meld misbruik19-2-2013 16:59:15

Hoi hoi,

Bij mij net hetzelfde probleem... Ik heb nu 2 lijsten gemaakt 1 met mensen (14) die de volle dag mee gaan en dan nog één met mensen die achterkomen vanaf ongeveer 21 uur als we op café gaan. We zijn dan met 27 mensen( meest liefjes van vrienden van mijn ventje). Het is een oplossing maar krijg nu nog mensen die er over klagen dat ze de volle dag niet mee mogen. Dus mijn tip doe gewoon je zin want wat je ook doet het is nooit goed genoeg. En natuurlijk geniet van je dag met de meisjes

kelly
13-7-2013
 Meld misbruik19-2-2013 17:01:03

Hey Tine, ik dacht al effe... mmm das misschien ook een idee.... NIET DUS

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...