Nu Online
Momenteel zijn er 703 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

clutch?

19-2-2013 14:31:53
Hallo allemaal,

Ik ben nog op zoek naar een clutch (liefst in het ivoor of wit) om wat spullen mee te nemen op mijn wettelijke trouw. Liefst zou ik er niet teveel geld aan geven. Ik kan het misschien nog wel eens meenemen om naar een feest te gaan, maar voor de rest ga ik het niet veel meer gebruiken na de trouw. In bruidswinkels en bij Van Loock vind ik ze bijvoorbeeld te duur (50 tot meer dan 100euro)
Bij voorkeur koop ik het in een winkel, zodat ik de exacte kleur en materiaal kan zien. Maar als jullie goede ervaringen hebben met webshops is dat eventueel ook nog een optie.

Bedankt!

Kim
31-5-2014
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 754

NANCY
20-4-2013
 Meld misbruik19-2-2013 16:08:31

Hoi Kim,

Ik weet niet waar je woont, maar ik heb mijn clutch gekocht in een winkel in Menen (tg de Franse grens) voor 10 euro!
Wou er ook niet veel aan spenderen omdat ik die waarschijnlijk achteraf ook niet meer ga gebruiken.

Sara
6-10-2012
 Meld misbruik19-2-2013 19:50:27

ik heb nog een witte enveloptas van mijn burgerlijk huwelijk. die ligt hier maar te liggen. Ik vond hem super handig omdat je toch wel redelijk wat papier naar je burgerlijke trouw meehebt EN je kan hem gewoon onder je arm steken je hebt je armen vrij. Hij is wel wit wit laten verven ( het is satijn ) als je wil maak ik wel een foto.

Kim
31-5-2014
 Meld misbruik20-2-2013 8:19:27

Hey Sara,
Je mag me altijd eens een foto doorsturen: kimmyke@hotmail.com

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...