Terug naar overzicht
Luc Boulanger uit Herent :-)
Wij zijn super super tevreden van Alle Gebeure (Davy Achten). Wij hebben hem ingeschakeld voor ons huwelijk op 11 mei en hij doet echt zoveel voor ons. Hij is al 2 keer langs geweest om dingen grondig te bespreken en hij stuurt heel vaak mails met ideetjes, dingen waar we aan moeten denken,... Echt een aanrader en hij is van Leuven.GroetjesHanne
Ja hoor , Wij zijn ook in zee gegaan met Luc Boulanger uit Herent .Een heel lieve man , die op een rustige manier een heel goede uitleg geeft .En hij is nog prijsElijk , dat is toch meegenomen , niet ?Alvast veel plezier !
hallo ceremoniemeester erwin in tielt winge hele vriendelijke mens ,een echte aanrader
Beste Sofie,Proficiat met de trouwplannen.Ik ben nog beschikbaar op jullie huwelijksdag. Ik heb je een privébericht gestuurd met wat meer info.Vriendelijke groeten,Davy www.allegebeure.be
Heb een paar keren Erwin Appelen aan het werk gezien uit St Joriswinge. Erg professioneel. Hij heeft ook een reeks ceremoniewagens. Je kan hem vinden via www.ceremoniecars.be succesPatrick Liebens
Super, met deze informatie kan ik alvast aan de slag ;)