Terug naar overzicht
Ik volg ook even mee. Het is echt niet gemakkelijk hé om die muziek te kiezen.
nee het is echt niet gemakkelijk, mijn misboekje is klaar maar kan het niet laten drukken omdat ik de liedjes nog niet heb. hopelijk komt er snel verandering in door de hulp van dit forum :)
Wij hebben gewoon een 'spotify' lijst opgemaakt met passende nummers die we graag horen. Daaruit kunnen we dan kiezen wat we in de mis zullen gebruiken. De viering zit reeds ineen, maar de nummers moeten nog een plaatsje krijgen. We zijn gestart met een lijst van een nummer of 70 en ondertussen zijn er al een deel geschrapt, omdat we het na verschillende keren beluisteren toch niet echt vinden passen. We hopen dat na verloop van tijd er een 7-tal overhouden. Misschien een idee om ook zo te werken?
Bij ons: Bruno Mars -Rest of my lifeGerald Troost - Ons momentMarco Borsato - Ik hou van jouPaul de Leeuw - Ik heb je nodigClouseau - Gek op jouw
Wij kozen voor allemaal dueten (hiervan zal er waarschijnlijk nog 1 afvallen)* I want to spend my lifetime loving you (Marc anthony & Tina Arena)* Up where we belong (Joe Cocker & Jennifer Warnes)* I belong to you (Eros Ramazotti & Anastacia)* Thank God I found you (98degrees, Joe & Mariah Carey)* Music of my heart (*nsync & Gloria Estefan)* I'm your angel (R. Kelly & Celine Dion)Enkel voor het binnenkomen zijn het 2 instrumentale nummers:* Intrede suite - Trepak (The Nutcracker)* Intrede ik - Wedding March (Mendelssohn)Voor de uittrede is het ook een duet, maar gebruiken we enkel het refrein op het einde van het lied omdat het dan 3 keer herhaald wordt:* You're the one that I want (John Travolta & Olivia Newton-John)Veel succes met je zoektocht! Dit vind ik toch een van de leukste dingen bij de voorbereidingen. Heb de liedjes al zo veel beluisterd ondertussen Hoop alleen maar dat ik ze tegen onze viering nog niet beu ga zijn...
Ik volg mee ;o)
Hallo,ik ben daar momenteel ook fel mee bezig. Dit is voorlopig onze keuze:The Dixie Cups – Going to the chapel of love (intrede)Seal – Love’s divineJohnny Hallyday – Je te prometsLionel Richi –Stuck on youRichard Sanderson – Dreams are my realityBeyoncé – HaloAxelle Red – Parce que c’est toiShakira – Je l’aime à mourir (uittrede)what do you think?
pff wat een opgave om de perfecte liedjes te kiezen!!! wij hebben altijd gezegd dat als we gaan trouwen we marc Anthony en Tina Arena's "I want to spend my met lifetime loving you" gaan draaien als we de kerk binnen komen. Maar dan......zo veel keus. Vind het liedje van Marco Borsato mooi (ik hoor bij jou), boudewijn de groot met "Avond", Jeroen vd Boom met "niemand anders". Wil alleen nog een spectaculair liedje hebben als we de kerk verlaten. echt een feestnummer
Wij hebben gekozen voor als intredelied Make you feel my love van Adele, als opvulling Aladin met een nieuw begin, Train - Marry Me, en als uittredelied hebben wij gekozen voor Just the way you are van Bruno Mars. Maar ik zoek er toch nog ergens 1'tje bij als opvulling. Succes bruidjes!
ik vind dit ook een zeer moeilijke en bij ons moeten we dan nog rekening houden door het word gespeeld door de fanfare waar men vriend in speelt