Nu Online
Momenteel zijn er 601 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

beurs antwerpen

29-9-2004 14:37:50
Hej,

Ik ga een heel rare vraag stellen vrees ik. Dit weekend is het lovingyou beurs in het bouwcentrum in Antwerpen. Nu lees ik op de site dat het vrijdag VIP avond is met modeshow en zo maar nu was mijn vraag of ge dan ook gewoon naar de beurs kunt op vrijdag zonder naar dat VIP gedoe te moeten gaan en dus ook met de normale toegangsprijs?

Sofie
23-7-2005
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 797

Sofie
7-5-2005
 Meld misbruik29-9-2004 14:51:24

Hoi Sofie,

Ik hoop het in ieder geval wel, want wij willen ook op vrijdag gaan, maar zonder VIP behandeling.

Er staat duidelijk op de website: Beurs op vrij - za & zo: 10,00 Euro.

Groetjes,
Sofie (07-05-2005)

Cindy
24-6-2006
 Meld misbruik29-9-2004 21:30:57

Ik zat ook met die vraag, en heb gewoon naar de organisatie gebeld. En inderdaad kan je gewoon naar de beurs gaan vanaf 16.00 uur. Aan de prijs van 10,00€ per persoon. Veel plezier ( er zal veel volk van dit forum zijn ), want wij gaan ook.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...