Nu Online
Momenteel zijn er 436 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

fotomoment.be

29-10-2006 11:50:01
Berichtje aan alle mensen die me hebben proberen te bereiken via mail/invulpagina.

Door een probleem van mijn internetprovider (ovh.com > een zeer bekend internetbedrijf) zijn o.a. alle mails die via de invulformulieren werden ingevuld NIET bij mij terechtgekomen. Ik ben hier ook pas sinds vrijdagavond op de hoogte gebracht, en door verschillende opdrachten nu pas even de tijd gevonden om dit snel even via deze weg te melden.

Natuurlijk maak ik er een plicht van om zo spoedig mogelijk te reageren op vragen/verzoeken via mail. Spijtig genoeg heb ik door dit technisch euvel echter niets ontvangen :( Nogmaals mijn oprechte excuses. Dit is zeker niet mijn manier van werken, zoals Hannah en Matt, Mike en Vanessa, Sven en Katrijn en nog vele andere koppels op het forum je kunnen bevestigen.
Mag ik vragen aan allen - die me hebben proberen te bereiken via mail - nog even een kort seintje te geven (zij het per mail naar thierry@kanaal.be of telefonisch)?

Intussen heb ik ook een waarschuwingsboodschap op de contactpagina van mijn website aangebracht en uit alle veiligheid mijn alternatief e-mailadres vermeld in deze mail.

Nogmaals mijn excuses,

Thierry
fotograaf
www.fotomoment.be
GSM: 0495/585069
Tel: 011/596910
thierry@kanaal.be

Thierry

Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 973

Sigrid
14-9-2006
 Meld misbruik30-10-2006 9:45:11

ik heb op 19 Oktober een mail aan t@fotomoment.be gestuurd, maar tot nu ook nog niks gehoord. Ik heb niet het contactformuliier gebruikt.

saskia
7-9-2007
 Meld misbruik30-10-2006 10:44:44

ik had pas vrijdag of zaterdag gereageerd via contactformulier, heb nu gemaild naar bovenstaande mail
sas677

Thierry

Meld misbruik30-10-2006 23:35:20

Allen: inderdaad! Zoals in de rubriek fotografie gemeld is er wel degelijk een probleem met mijn internet provider (ovh.com). Ik wacht nog steeds op antwoord van hun :( Tijd voor een nieuwe -lees betere - internetprovider :(((

Nogmaals mijn excuses. U kunt mij bereiken via thierry@kanaal.be. Ik probeer dan zo spoedig mogelijk te reageren.
Mvg,

Thierry
Fotograaf
www.fotomoment.be
GSM: 0495/58.50.69
Tel: 011/59.69.10
thierry@kanaal.be

Thierry

Meld misbruik31-10-2006 0:31:30

Hierbij een seintje dat de mailserver terug normaal werkt.
Allen bedankt voor het geduld en begrip!

Thierry

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...