Terug naar overzicht
Bij ons doet de koster van de kerk dit.Als een volleerde bridezilla zal ik de week voor de trouw met hem wel nog es alles gaan testen in de kerk (oa volume en zo).
Wij werken met een koor, maar zullen ook 2 liedjes op CD hebben. Dit bedient dan iemand van het koor.De koster of de ceremoniemeester doen dit ook vaak. Of anders iemand van de vrienden ofzo.
Hey Rebecca, terecht dat je alles met de koster goed doorneemt! Ik denk dat het de nachtmerrie is van elke bruid dat de muziek helemaal foutloopt: op het verkeerde moment afspelen, of het verkeerde liedje
Was ik dernet vergeten schrijven: wij hebben een ceremoniemeester maar die heeft ons gezegd de CD niet te bedienen. Als hij dit moet doen, staat hij in een aparte ruimte bij ons in de kerk en dan kan hij niet helpen met de overige dingen (vb kleed goed leggen en dergelijke).
Mijn broer heeft dat nog gedaan voor vrienden. Hangt er allemaal een beetje van af denk ik.
Bij ons ook de koster!
Bij ons was dat de koster, de pastoor had wel gevraagd opvoorhand even de cd te testen in de kerk!!
Ik denk dat je dit best bespreekt met enerzijds de pastoor en anderzijds de ceremoniemeester. Zij zullen u daar het best kunnen op antwoorden aangezien iedereen toch wel anders redeneert hé.