Nu Online
Momenteel zijn er 666 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hoeveel gasten hebben jullie op het avondfeest?

20-2-2013 12:00:27
Hallo allemaal

Ik vroeg mij af hoeveel avondgasten jullie hebben?
Wij hebben maar aan beperkte groep, 60 personen en nu denkt mijn aanstaande dat er geen ambiance zal zijn...

kylie
28-9-2013
Meld misbruik

Reacties: 16 | Gelezen: 921

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik20-2-2013 12:02:37

Ambiance hangt niet af van de grootte van de groep maar van de sfeer, de grootte van de zaal voor de groep en de muziek, denk ik dan toch. Wij zijn incl suite met 117 genodigden voor avondfeest, bevestigingen nog te komen.

Saar
7-9-2013
 Meld misbruik20-2-2013 12:28:08

Rebecca heeft idd gelijk. Wij hebben momenteel 140 genodigden op de lijst voor het avondfeest.

NANCY
20-4-2013
 Meld misbruik20-2-2013 12:34:48

Hoi Kylie,
We zijn incl suite met 66 personen (als iedereen komt!). De broer van mijn ex is getrouwd met 36 personen in een knusse kleine feestzaal. Ik moet toegeven dat dit tot nu toe de topper was qua ambiance!

Delphine
4-5-2013
 Meld misbruik20-2-2013 12:48:00

Wij zijn ook niet met zo'n grote groep, een 84 tal en we moeten nog de bevestigingen krijgen dus zullen er wel nog afvallen.
En idd ambiance maak je zelf daarvoor moet je niet met veel zijn :)

Stéphanie
1-6-2013
 Meld misbruik20-2-2013 13:11:24

Bij ons worden er ongeveer een 90tal gevraagd voor avondfeest en nog een 15tal voor dessert.
Ambiance maak je zelf!

Tine
13-4-2013
 Meld misbruik20-2-2013 13:25:47

Ik vind dan weer dan ik veel te veel volk heb Wij hebben een eerste receptie van 300 man (ouders van mijn vriend hebben een bedrijf en dat is vooral klanten). Voor het avondfeest zijn we met 264 (ik heb een grote familie we hebben al 160 man enkel neven, nichten, tantes en nonkels). ik denk dat je zeker evenveel ambiance kan hebben!!

iris
20-7-2013
 Meld misbruik20-2-2013 13:36:41

hier ook maar met 70 man
zoals iedereen zegt ,plezier maak je zelf!

nu wat betreft meer volk vind ik persoonlijk dat ik alleen het volk er bij wil hebben die er altijd staan en niet die nicht en neef ,die ik alleen zou zien op een begrafenis of dergelijke.....

daarmee zo een aantal mensen maar....

komt goed

Nicky
21-9-2013
 Meld misbruik20-2-2013 13:44:27

Wij zijn met ongeveer een 100 tal personen.

Wij hebben ook personen waarvan we weten dat het wel fijn gaat worden met hen erbij.
En denk eraan, plezier maak je zelf.

Annelyn
27-9-2013
 Meld misbruik20-2-2013 13:55:27

In onze feestzaal zeiden ze dat je de dansvloer moet aanpassen naargelang het aantal mensen. Op een te grote dansvloer zal minder snel gedanst worden dan wanneer je een kleinere/gezellige dansvloer hebt. Wij zullen met 150 zijn.

Lize
24-8-2013
 Meld misbruik20-2-2013 14:09:13

Wij hebben 230 genodigden. Maar die zullen niet allemaal aanwezig zijn natuurlijk... Ik sluit me aan met de meningen hierboven: aantal maakt niet uit!

Sara
30-3-2013
 Meld misbruik20-2-2013 15:49:31

Ambiance ligt inderdaad denk ik meer aan het karakter van die 60 mensen dan aan de hoeveelheid... Wij zijn met 75 genodigden waarvan de helft (mijn vriend zijn familie) doodgraag danst en de andere helft (mijn familie) liever op zijn stoel blijft zitten...

Dus we hopen dat het aanstekelijk werkt :)

Verder helpt het misschien na te denken over de muziekstijl van de groep tegenover je eigen muzieksmaak. Als jij graag rock hoort is het natuurlijk zalig dat heel de avond te spelen (het is tenslotte jouw feest) maar als de familie graag naar schlagers luistert zal er dan maar weinig gedanst worden...

Tineke
11-5-2013
 Meld misbruik20-2-2013 16:31:07

Wij zijn met 90 à 100, want ik heb een enorm grote familie (mijn mama heeft vier broers en een zus en die hebben allemaal twee à drie kinderen).

Sfeer maak je zelf volgens mij en de DJ kan daar ook al veel toe bijdragen. Volgens mij maakt het aantal niet zo echt uit, zo lang je dan maar geen té grote zal neemt dat die niet gevuld lijkt :-)

Karen
13-7-2013
 Meld misbruik20-2-2013 17:28:19

Wij zullen met 140 zijn. Maar zoals reeds gezegd: ambiance maak jezelf. Als de muziek goed is, de sfeer los en ontspannen is , dan komt dat vast en zeker goed!
In een kleinere groep kan het voordeel hebben dat mensen zich sneller "thuis" voelen en zich meer gaan geven op de dansvloer.

AUDREY
24-5-2013
 Meld misbruik20-2-2013 18:59:11

Wij zelf zijn met een 55man maar het is inderdaad zo dat je plezier zelf maakt.Als jij en je partner op de dansvloer staan zullen er nog wel volgen, :-)

Katrien
1-6-2013
 Meld misbruik20-2-2013 19:24:43

We hebben 176 genodigden. Een beetje te veel naar het idee dat we in ons hoofd hadden maar ja, schrappen willen we niet :-)

debora
18-7-2014
 Meld misbruik20-2-2013 20:25:24

Hihi, bij ons ist andersom! wij zouden graag willen dat we met een kleinere groep waren,vind ik dan persoonlijk veel gezelliger...Helaas hebben wij een grote familie en zullen we rond de 150genodigden hebben

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info