Nu Online
Momenteel zijn er 604 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Oproep - Wijnkurken gezocht

20-2-2013 14:01:25
Hallo,
Aangezien mijn aanstaande een echte wijnliefhebber is, wist ik direct dat we dit zouden verweven in de decoratie van de zaal.

Rekeninghoudend met het aantal flessen wijn dat hij drinkt, ga ik echter binnen een jaar niet genoeg wijnkurken hebben om hetgeen te maken dat ik voor ogen had :)

Wie kan mij helpen om genoeg wijnkurken te verzamelen? :)

Groetjes,

Evy

evy

Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 986

candy
20-7-2013
 Meld misbruik20-2-2013 14:17:04

je kan bv een een folder maken met daarin wijnkurken gezocht
wie mij daar kan bij helpen gelieve een seinte te geven op ...
Dat kan je mss dan in een winkel op hangen,
Of je vraagt het aan u collega's van werk of zij ook willen mee verzamelen en ook aan de familie(zo is hun nieuwschierigheid groot )
Ik zelf drink zelde wijn dus ik kan u daar niet mee helpen sorry.
Maar ik hoop dat deze ideke's wa kan helpen

Gitte
14-4-2012
 Meld misbruik20-2-2013 14:17:29

Heb je niet zo'n (paar) restaurantje(s) waar je regelmatig komt waar je dat kan vragen? Ik vermoed dat zij wel snel aan de nodige kurken zullen komen ;-)

Hoeveel heb je er eigenlijk nodig?

Jessie
20-7-2013
 Meld misbruik20-2-2013 18:20:35

Als je kids hebt of leerkrachten kent: vraag hen om bij eetfestijnen/ opendeur de wijnkurken voor jou apart te houden? Wij houden die van onze kaas-en wijnavond altijd wel voor iemand bij :-)
Ik heb er ook nog liggen, maar ben een DIY projectje van plan, en het sparen gaat ook niet zo vlot (had er met de Kaas -en wijnavond nog niet aan gedacht, hoe dom van mij :d). Mocht ik er over hebben wil ik ze gerust aan jou bezorgen.

Eva
21-9-2013
 Meld misbruik21-2-2013 11:08:48

Ik heb er wel wat liggen die je gerust mag hebben. Van waar ben je? Ik woon in Antwerpen.

evy

Meld misbruik21-2-2013 14:24:12

Gitte, goed idee om even te gaan horen bij restaurants :) Smart thinking! Een stuk of 200 zou ik er toch nodig hebben. Dus, alle beetjes helpen.

Eva, ik ben van Brussel. Misschien ben ik wel binnen twee weken in de buurt van Antwerpen, dus dan zou ik ze misschien kunnen komen ophalen?

evy

Meld misbruik21-2-2013 14:25:57

Jessie, mijn nicht is leerkracht, dus kan altijd eens vragen of zij ze kan bijhouden na een eetfestijn. Mag ik vragen wat jij van plan bent met de kurken? :) Ik vind DIY projectjes super!

Gitte
14-4-2012
 Meld misbruik21-2-2013 14:50:47

Oh, je bent van Brussel, da's dus vlak bij de deur (ik woon kort bij het Erasmus metrostation). Als je wil, kan ik de onze ook wel voor je bijhouden. Dat zullen er geen 200 zijn op een jaar (wanneer trouw je?), maar je zal toch al een goede start hebben

Eva
21-9-2013
 Meld misbruik21-2-2013 16:00:14

Je mag ze gerust komen halen Evy, het zijn er toch wel wat (wij drinken al eens graag een wijntje :-) Wel op voorhand even laten weten, want we zijn nogal vaak op pad.

evy

Meld misbruik21-2-2013 17:35:22

Gitte, wij trouwen in mei 2014, dus zeker nog genoeg tijd om te sparen. Als het van overal een beetje komt, moet het best lukken :) Ah, super, dat is inderdaad niet ver. Mocht je ze kunnen bijhouden, dan zou het fantastisch zijn!

Eva, fantastisch! :) Ik zal dan zeker eens afspreken als we rond Antwerpen in de buurt zijn en of het dan past. Alvast bedankt voor de hulp!

Jessie
20-7-2013
 Meld misbruik21-2-2013 17:54:40

Evy, ik had tijdens het surfen een projectje gevonden dat ik wel leuk vond. Iemand hier gebruikt er een afbeelding van als avatar. Het is een mdf plaat met geverfde wijnkurken in de vorm van een hart... We starten deze zomer ook met de bouw van ons huis, dus het leek mij leuk om dat dan ook als eerste "kunstwerk" (nog afwachten of het resultaat wel op iets lijkt :d) daar aan de muur te kunnen hangen...

Jessie
20-7-2013
 Meld misbruik21-2-2013 18:00:05

Evy, ik had tijdens het surfen een projectje gevonden dat ik wel leuk vond. Iemand hier gebruikt er een afbeelding van als avatar. Het is een mdf plaat met geverfde wijnkurken in de vorm van een hart... We starten deze zomer ook met de bouw van ons huis, dus het leek mij leuk om dat dan ook als eerste "kunstwerk" (nog afwachten of het resultaat wel op iets lijkt :d) daar aan de muur te kunnen hangen...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info