TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
candy
20-7-2013
|
20-2-2013 14:17:04
je kan bv een een folder maken met daarin wijnkurken gezocht wie mij daar kan bij helpen gelieve een seinte te geven op ... Dat kan je mss dan in een winkel op hangen, Of je vraagt het aan u collega's van werk of zij ook willen mee verzamelen en ook aan de familie(zo is hun nieuwschierigheid groot ) Ik zelf drink zelde wijn dus ik kan u daar niet mee helpen sorry. Maar ik hoop dat deze ideke's wa kan helpen
|
|
Gitte
14-4-2012
|
20-2-2013 14:17:29
Heb je niet zo'n (paar) restaurantje(s) waar je regelmatig komt waar je dat kan vragen? Ik vermoed dat zij wel snel aan de nodige kurken zullen komen ;-)
Hoeveel heb je er eigenlijk nodig?
|
|
Jessie
20-7-2013
|
20-2-2013 18:20:35
Als je kids hebt of leerkrachten kent: vraag hen om bij eetfestijnen/ opendeur de wijnkurken voor jou apart te houden? Wij houden die van onze kaas-en wijnavond altijd wel voor iemand bij :-) Ik heb er ook nog liggen, maar ben een DIY projectje van plan, en het sparen gaat ook niet zo vlot (had er met de Kaas -en wijnavond nog niet aan gedacht, hoe dom van mij :d). Mocht ik er over hebben wil ik ze gerust aan jou bezorgen.
|
|
Eva
21-9-2013
|
21-2-2013 11:08:48
Ik heb er wel wat liggen die je gerust mag hebben. Van waar ben je? Ik woon in Antwerpen.
|
|
evy
|
21-2-2013 14:24:12
Gitte, goed idee om even te gaan horen bij restaurants :) Smart thinking! Een stuk of 200 zou ik er toch nodig hebben. Dus, alle beetjes helpen.
Eva, ik ben van Brussel. Misschien ben ik wel binnen twee weken in de buurt van Antwerpen, dus dan zou ik ze misschien kunnen komen ophalen?
|
|
evy
|
21-2-2013 14:25:57
Jessie, mijn nicht is leerkracht, dus kan altijd eens vragen of zij ze kan bijhouden na een eetfestijn. Mag ik vragen wat jij van plan bent met de kurken? :) Ik vind DIY projectjes super!
|
|
Gitte
14-4-2012
|
21-2-2013 14:50:47
Oh, je bent van Brussel, da's dus vlak bij de deur (ik woon kort bij het Erasmus metrostation). Als je wil, kan ik de onze ook wel voor je bijhouden. Dat zullen er geen 200 zijn op een jaar (wanneer trouw je?), maar je zal toch al een goede start hebben
|
|
Eva
21-9-2013
|
21-2-2013 16:00:14
Je mag ze gerust komen halen Evy, het zijn er toch wel wat (wij drinken al eens graag een wijntje :-) Wel op voorhand even laten weten, want we zijn nogal vaak op pad.
|
|
evy
|
21-2-2013 17:35:22
Gitte, wij trouwen in mei 2014, dus zeker nog genoeg tijd om te sparen. Als het van overal een beetje komt, moet het best lukken :) Ah, super, dat is inderdaad niet ver. Mocht je ze kunnen bijhouden, dan zou het fantastisch zijn!
Eva, fantastisch! :) Ik zal dan zeker eens afspreken als we rond Antwerpen in de buurt zijn en of het dan past. Alvast bedankt voor de hulp!
|
|
Jessie
20-7-2013
|
21-2-2013 17:54:40
Evy, ik had tijdens het surfen een projectje gevonden dat ik wel leuk vond. Iemand hier gebruikt er een afbeelding van als avatar. Het is een mdf plaat met geverfde wijnkurken in de vorm van een hart... We starten deze zomer ook met de bouw van ons huis, dus het leek mij leuk om dat dan ook als eerste "kunstwerk" (nog afwachten of het resultaat wel op iets lijkt :d) daar aan de muur te kunnen hangen...
|
|
Jessie
20-7-2013
|
21-2-2013 18:00:05
Evy, ik had tijdens het surfen een projectje gevonden dat ik wel leuk vond. Iemand hier gebruikt er een afbeelding van als avatar. Het is een mdf plaat met geverfde wijnkurken in de vorm van een hart... We starten deze zomer ook met de bouw van ons huis, dus het leek mij leuk om dat dan ook als eerste "kunstwerk" (nog afwachten of het resultaat wel op iets lijkt :d) daar aan de muur te kunnen hangen...
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|