Nu Online
Momenteel zijn er 446 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verlovingsring

20-2-2013 14:47:36
Hallo iedereen,

in de hoop dat ik op het goede forum zit , had ik jullie graag gevraagd waar men in Vlaams Brabant een degelijke juwelier kan vinden voor een klassieke verlovingsring.

Momenteel ben ik al in Antwerpen op bezoek geweest bij Slaets (zeer goede service en uitleg, maar prijzig), Orsini (verkopers leken me niet echt op de hoogte van alles ) en Watchbox (goede service ).
Heeft er iemand van jullie ervaring met deze winkels en de kwaliteit van hun juwelen, of kennen jullie nog andere goede adresjes waar ik terecht kan?

Alvast bedankt voor al jullie feedback.

Gaïtano

Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1472

Guinevere
7-6-2013
 Meld misbruik20-2-2013 15:05:37

Mijn ring komt van Baunat in Antwerpen en ben er héél tevreden mee ! :-)
Zeer goede en kwaliteitsvolle dienstverlening volgens mijn verloofde.
Neem zeker eens een kijkje op hun website. Succes ermee !

Tineke
11-5-2013
 Meld misbruik20-2-2013 16:24:58

Mijn ring komt ook van Baunat :-) Blijkbaar is dat de beste prijs/kwaliteitsverhouding voor een ring met diamant! Je kan hem beter daar kopen, want bij een juwelier betaal je voor een diamant veel te veel!

sonja

Meld misbruik20-2-2013 17:16:49

http://www.juwelier-willems.be/
wel limburg maar vlakbij Vl.Br :)

Jessie
20-7-2013
 Meld misbruik20-2-2013 18:21:12

Onze trouwringen komen van bij Ines B. in Lier.

Gaïtano

Meld misbruik20-2-2013 20:03:49

Bedankt voor de input iedereen, heb nu reeds een afspraak gemaakt bij Baunat in Antwerpen. Via via hoorde ik ook nog goeds over Tollet in Leuven, iemand hier ervaring mee?

Marie
10-8-2013
 Meld misbruik20-2-2013 20:42:47

Yep! Wij zijn voor verlovingsring bij Tollet gaan kijken. Heel mooie gezien en veel ringen gepast maar m'n ventje is ring toch in A'pen gaan halen (we waren zowel in Leuven als A'pen gaan kijken zodat de ring toch 'n verrassing voor me zou blijven). Onze trouwringen gaan we wel bij Tollet bestellen. Ik zou er zeker ens gaan kijken alsk jou was: mooie, klassieke, tijdloze ringen (zowel verloving als trouw) en heel vriendelijke mensen om je te helpen!

Groetjes en veel succes!!!

Gaïtano

Meld misbruik24-2-2013 11:17:48

Hallo iedereen,

Een kleine update. Bij de heren en dames van Baunat ben ik zeer vriendelijk ontvangen, maar "de ring" heb ik er niet helemaal gevonden.
Ik ben in tussentijd in A'pen ook nog bij Philippe Harolds (zeer aangenaam en niets op aan te merken) en Hearts & Arrows binnengesprongen. Deze laatste toonde me enkele zeer mooie stenen met certificaten alsook een mooie saffieren ring die hij indien gewenst ook nog naar het labo wou opsturen voor een HRD certificaat (natuurlijke saffier).

Heeft er iemand positieve en of negatieve ervaringen met Philippe Harolds of Hearts & Arrows?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...