Terug naar overzicht
Mijn ring komt van Baunat in Antwerpen en ben er héél tevreden mee ! :-)Zeer goede en kwaliteitsvolle dienstverlening volgens mijn verloofde. Neem zeker eens een kijkje op hun website. Succes ermee !
Mijn ring komt ook van Baunat :-) Blijkbaar is dat de beste prijs/kwaliteitsverhouding voor een ring met diamant! Je kan hem beter daar kopen, want bij een juwelier betaal je voor een diamant veel te veel!
http://www.juwelier-willems.be/wel limburg maar vlakbij Vl.Br :)
Onze trouwringen komen van bij Ines B. in Lier.
Bedankt voor de input iedereen, heb nu reeds een afspraak gemaakt bij Baunat in Antwerpen. Via via hoorde ik ook nog goeds over Tollet in Leuven, iemand hier ervaring mee?
Yep! Wij zijn voor verlovingsring bij Tollet gaan kijken. Heel mooie gezien en veel ringen gepast maar m'n ventje is ring toch in A'pen gaan halen (we waren zowel in Leuven als A'pen gaan kijken zodat de ring toch 'n verrassing voor me zou blijven). Onze trouwringen gaan we wel bij Tollet bestellen. Ik zou er zeker ens gaan kijken alsk jou was: mooie, klassieke, tijdloze ringen (zowel verloving als trouw) en heel vriendelijke mensen om je te helpen!Groetjes en veel succes!!!
Hallo iedereen,Een kleine update. Bij de heren en dames van Baunat ben ik zeer vriendelijk ontvangen, maar "de ring" heb ik er niet helemaal gevonden. Ik ben in tussentijd in A'pen ook nog bij Philippe Harolds (zeer aangenaam en niets op aan te merken) en Hearts & Arrows binnengesprongen. Deze laatste toonde me enkele zeer mooie stenen met certificaten alsook een mooie saffieren ring die hij indien gewenst ook nog naar het labo wou opsturen voor een HRD certificaat (natuurlijke saffier).Heeft er iemand positieve en of negatieve ervaringen met Philippe Harolds of Hearts & Arrows?