Terug naar overzicht
je kan ook een wensboom maken, ik heb hier op deze form een foto gezien van mede bruidjes die dat heeft gedaan en ik von het nog goed gevonden
Wow jessie, heel dapper als ik het zo lees, zeker voor zo'n linkspoot als mezelf. Ik vind die antieke vogelkooitjes ook zo lekker vintage chic. Je kan ze gebruiken als enveloppendoos of als wensdoos. Om op jouw projectje terug te komen, fijn dat je vriend kiest wat het minste werk is maar als jij wat meer werk ziet zitten, vind ik het minder kitscherig klinken om met de rechthoek te werken. Ik vind dit persoonlijk meer shabby chic dan de hartjesvorm maar is persoonlijke smaak. Good luck chica!
By the way, love the samsom lol, nostalgieeeeee
Thanks! Nu, het idee is er... de uitwerking dat zien we nog wel :-)'k Zat al te denken van misschien het hartje te omwinden met lint in dezelfde kleuren als de rest, en dan de plateau gebruiken om de kaartjes en wat snoepjes etc op te leggen. Maar denk dat het dan wat vol en druk gaat worden... Ik ga nog even twijfelen denk ik, ben zo slecht in knopen doorhakken!En die samson... kwam er automatisch bij toen ik "dag iedereen" typte... inderdaad, nostalgie seg! :-)