Nu Online
Momenteel zijn er 433 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hulp nodig met dagplanning

20-2-2013 18:59:52
Goeieavond,

Is er soms iemand die mij wat kan helpen met de dagplanning? Ik ga morgen bellen naar de pastoor om een afspraak te maken. Mijn verloofde denkt dat je nog geen specifiek uur moet zeggen, gewoon namiddag is ok... Ik denk echter dat je een uur zal moeten geven.

Ik heb onderstaande planning. Is het niet te strak, of te ruim, of ...

Graag wat raad gevraagd aub

visagie: 8u30 - 9u30 (naar de kapster is ongeveer 15 min)
kapster: 10u - 11u15 (naar huis is ongeveer 15 min)
middageten: 11u30 - 12u
kleed aandoen en schoenen enzo: 12u - 12u20
verloofde komt me halen om 12u30
fotoshoot: 12u45 - 14u45
kerkdienst: 15u - 16u30
foto's familie: 17u - 17u45 (worden aan de feestzaal getrokken en dat is 20 min van de kerk)
receptie: 18u -20u (kunnen eventueel om 18u30 beginnen)
aankomst avondgasten: 19u

groetjes

Nathalie
27-9-2013
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 606

Jessie
20-7-2013
 Meld misbruik20-2-2013 19:03:42

Bij ons heeft de diaken (die hield toen het parochiaal secretariaat open) meteen gevraagd welk uur we wilden trouwen.
Ik denk dat 1,5 uur wel al lang is voor een huwelijksviering, nee? Ik heb er zelf ook geen flauw idee van. 't Zal er waarschijnlijk van afhangen of het met / zonder eucharistie is en of je veel teksten laat voorlezen en zo?
Wauw! Je planning is echt wel uitgewerkt! Als jij bij de kapper zit, zit ik al in het stadhuis... :-)

Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik20-2-2013 19:20:43

planning ziet er wel goed uit!
misviering duurt normaal een uurtje, maar ik heb ook wat extra tijd voorzien, omdat mensen soms na de viering toch nog even wat willen zeggen, enz... beter extra tijd dan tijd te kort :)

en je moet inderdaad een uur opgeven! bij ons toch alleszins...

candy
20-7-2013
 Meld misbruik20-2-2013 19:30:40

u dag plannig ziet er goed uit, maar ik zie nergens staan dat je om zo laat voor de wet trouwd(of mss op een andere dag?)
voor de kerk moet je toch zeker een uur weten ongeveer maar denk er wel aan dat je eerst voor de wet getrouwd moet zijn

Stéphanie
1-6-2013
 Meld misbruik21-2-2013 8:31:22

Ik vind anderhalfuur voor een huwelijskviering wel lang MAAR je blijft mss aan de kerk nog even hangen dus ik zou dit zeker rekenen!!

Daarnaast vind ik dat 20 min kort is voor je kleed aan te doen.
Hangt natuurlijk ook af van wat je juist hebt.
Maar ik heb hier de proef al eens gedaan en ik was snel een half uurtje kwijt voor alles goed zat!

Verder ziet het er goed uit vind ik.

Succes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...