Terug naar overzicht
Bij ons heeft de diaken (die hield toen het parochiaal secretariaat open) meteen gevraagd welk uur we wilden trouwen. Ik denk dat 1,5 uur wel al lang is voor een huwelijksviering, nee? Ik heb er zelf ook geen flauw idee van. 't Zal er waarschijnlijk van afhangen of het met / zonder eucharistie is en of je veel teksten laat voorlezen en zo? Wauw! Je planning is echt wel uitgewerkt! Als jij bij de kapper zit, zit ik al in het stadhuis... :-)
planning ziet er wel goed uit!misviering duurt normaal een uurtje, maar ik heb ook wat extra tijd voorzien, omdat mensen soms na de viering toch nog even wat willen zeggen, enz... beter extra tijd dan tijd te kort :)en je moet inderdaad een uur opgeven! bij ons toch alleszins...
u dag plannig ziet er goed uit, maar ik zie nergens staan dat je om zo laat voor de wet trouwd(of mss op een andere dag?)voor de kerk moet je toch zeker een uur weten ongeveer maar denk er wel aan dat je eerst voor de wet getrouwd moet zijn
Ik vind anderhalfuur voor een huwelijskviering wel lang MAAR je blijft mss aan de kerk nog even hangen dus ik zou dit zeker rekenen!!Daarnaast vind ik dat 20 min kort is voor je kleed aan te doen.Hangt natuurlijk ook af van wat je juist hebt.Maar ik heb hier de proef al eens gedaan en ik was snel een half uurtje kwijt voor alles goed zat!Verder ziet het er goed uit vind ik. Succes!