Terug naar overzicht
Mooie en grote locatie met een geschiedenis.Je moet de installatie van de zaal gebruiken, met een geluidsbegrenzer. Deze installatie is proper en modern, en de geluidsbegrenzer valt heel goed mee. Je kunt dus vlot een feestje bouwen.Op de uitnodigingen zou ik wel een duidelijk plan voegen waar je overal vlot je wagen kunt parkeren, want je zit in het centrum van Gent.Groeten,Thierry Heldenberghwww.trouwfuif.com
In één woord: prachtig!!
Ik weet niet qua eten en bediening maar prachtige locatie en zeker als je de receptie buiten aan het water kan houden!
Ik ben daar al naar een trouwfeest geweest en het was super in orde! Lekker eten, mooie zaal, goede bediening, kortom een geslaagd feest. Het enige klein minpuntje (vond ik toch) dat je de trappen af moest om naar het toilet te gaan. En wat ze hierboven al vermelden is geen slecht idee want als je niet van Gent bent is het handig te weten waar je je wagen kwijt kan.succes!
Ik las in de krant (vandaag, 26/2) dat de oude vismijn op rand van faillisement staat ... Wij waren ook sterk geïnteresseerd, maar nu twijfelen we toch.
@ Lieselot: idem dito. Heeft iemand meer info over de financiële situatie van de Oude Vismijn?
Wij zijn langsgeweest en merken dat de prijzen toch sterk verschillen met wat we hier op het forum lazen. Voor de grote en de kleine zaal is de zaalhuur nu samen 2500 euro (Ik las hier ergens: 7000 euro). De prijzen van eten zijn hetzelfde als in het Godshuis... Valt dus allemaal wel mee voor zo'n droomlocatie! Wij hebben toch beslist om de zaal niet te nemen wegens de geruchten over de financiële toestand... We hebben geen zin om nog halsoverkop een andere zaal te zoeken indien plots failliet ... Veel succes nog met de zoektocht!
Voor ons staat de zaal al ongeveer een half jaar vast. Ik heb de mensen van de oude vismijn aangesproken over de situatie en ze konden mij verzekeren dat de oude vismijn gaat blijven bestaan, eventueel onder een andere financiële structuur. Stad Gent is voor een groot deel eigenaar van de zaal dus dat biedt wel een onderpand!
Hoe was jullie feest? Wij zouden in 2014 heel graag in de oude vismijn trouwen...