Nu Online
Momenteel zijn er 315 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

-100

21-2-2013 8:40:21
WAAAAAAAAAAAA we zitten onder de 100 :-D

Ik vind het nu al ongelofelijk spannend. Wat gaat dat dan geven binnen 90 dagen als die 10 weg is.

Ik kijk zo hard uit naar onze trouw.
Wel met de nodige zenuwen! Nachtmerries, schrik dat mijn kleed niet ga passen de dag zelf, schrik dat ik iets ga vergeten of dat de schoonfamilie te laat gaat komen (hun specialiteit!)

Stéphanie
1-6-2013
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 580

Bea
6-7-2013
 Meld misbruik21-2-2013 10:40:41

Hallo,
Ik begrijp je gevoel. Ik zit allang af te tellen maar nu het echt wat dichter komt overvalt me ook een gevoel van help! Ik hoop dat de dag er snel is maar hoop ook sterk niet te veel te stressen maar mij kennende...

Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik21-2-2013 12:01:03

goh, ik denk dat het erg snel gaat, eens je onder de 100 zit! zaaalig :-) ik zit nog op 225 en hoop gewoon al snel onder de 200 te zitten ;-)

geniet er maar van, los van alle zenuwtjes! de dag zal niet perfect lopen, maar zolang ie perfect aanvoelt is het prima! en dat zal het wel, no worries!

Jozefien
14-6-2013
 Meld misbruik21-2-2013 13:47:56

112 nog op de teller hier! Ik verlang om onder de 100 te zitten!
Ik denk dat de nodige dosis stress wel zal aanwezig zijn, maar dat die er even snel wel zal van afvallen zeker???
Genoeg hulp voorzien om in je kleed te geraken de dag zelf! ;-)

Evy
1-6-2013
 Meld misbruik21-2-2013 19:29:45

Hey Stéphanie, super eh!! Ben ook zo blij dat er nog maar 2 cijfertjes staan. Maar ondertussen knijpt mijn keel een beetje dicht want nu komt het echt dichtbij!!!
Hoever staan jullie?
Wij hebben vorig weekend onze huwelijksreis geboekt, deze morgen de uitnodigingen besteld en de knoop doorgehakt over de trouwringen en die gaan we dan ook morgen of zaterdag bestellen, ben deze middag bij mijn kapster geweest om eens te brainstormen en dan heb ik 2 mei mijn proefkapsel. En over 2 weken heb ik de eerste pas.

x

Joyce
11-5-2013
 Meld misbruik22-2-2013 9:07:01

Ja, nu gaat het in een stroomversnelling he! Hier nog 77 dagen op de teller.
Ik kijk er zo hard naar uit, maar idd ook met soms wat spanningen. Want er zijn zo nog wat kleine prulletjes die geregeld moeten worden.
Heb vorige week de eerste pas van mijn kleed gehad, en er zal idd wel wat hulp moeten zijn om alles te fatsoeneren ;-)
Maar komt allemaal wel goed! Dat zal een dagje heel erg genieten worden!

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik22-2-2013 14:54:39

Zo een magisch getal die 100...:-) alles vliegt vooruit!
Geniet nog van je voorbereidingen, voor je het weet sta je op je grote dag bovenaan de trap waar je verloofde op je wacht ;-)

groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...