Terug naar overzicht
Ik denk dat je dit perfect zelf kan maken Gewoon gaan kijken voor een leuke stof aan de lopende meter en daar dan repen van knippen en zo rond de rugzitting doen en een strik maken..Je kan dit thuis al eens testen door een oud laken te gebruiken en zo kan je dan kijken hoe lang en breed elke reep moet zijn om dan een idee te krijgen van de lengte stof dat je nodig hebt...
wij hebben ook strikken aangekocht......Ik wou organzastof hebben en heb ook gedacht om het zoals Nathalie omschrijft, zelf te maken. Maar organza "rafelt" redelijk snel uit en om de boorden mooi te omstikken krijg al snel zo'n samengetrokken stof en dan is het mooie er ook vanaf hé. Veel succes met je zoektocht in ieder geval
Tash, waar hebben jullie die gekocht? en wat was de prijs?
Kijk eens op www.ziri.be, daar kan je ze huren. Wij gaan daar onze stoelhoezen huren....
Super tip Sandra, bedankt! Ik heb ook nog een tip om de kosten te drukken: ik zag een foto van een feestzaal waar ze niet op elke stoel een strik hadden gehangen, maar telkens een stoel tussen hadden gelaten. Dat zag er ook heel mooi uit en dat bespaart meteen de helft van de prijs. Ik denk dat wij het zo gaan doen.
hoi Lynn, ik heb de mijne gekocht bij cinderellawedding.nl
Hey Sjoera!Laat je weten waar je die vandaan hebt gehaald? Btw, is het eigenlijk aan de feestzaal om een afspraak te maken om samen te komen om bvb menu e.d. te bespreken of moet je daar zelf voor horen?
Wij hebben zelf een afspraak moeten maken. Ik denk dat je van een feestzaal niet kan verwachten dat ze al hun klanten persoonlijk opbellen.
Ah ok, bedankt Bella. Hoelang op voorhand moet dit eigenlijk? :-|
Bij ons zeiden ze vorig jaar dat we zelf eens contact moesten opnemen op het moment dat de meeste vragen begonnen te komen, wat bij ons vorige maand was. Hangt dus volledig van jullie zelf af!
Hoi Wij hebben nog over in het mintgroenhttp://www.marktplaats.nl/a/hobby-en-vrije-tijd/feestar...