Terug naar overzicht
sorry op verkeerde locatie!!!!
Geen probleem hoor Pam, de topic zal zeker gevonden worden!Wij trouwen op 4 mei en ik zorg dat ten laatste alle uitnodigingen tegen 28 februari ter plekke zijn. Wij hebben de uitnodigingen zoveel mogelijk uitgedeeld toen we de gasten tegen kwamen en zijn daarmee gestart in januari met de nieuwjaarsfeestjes.Wanneer je jou uitnodigingen verstuurd zal ook afhangen van het feit of de gasten reeds op de hoogte zijn dat ze die datum moeten vrijhouden. Als dit zo is, hoef je je zeker niet te haasten met de uitnodigingen. Indien ze de datum nog niet kennen zou je best niet te lang wachten, zodat je gasten nog geen reisplannen hebben op jou datum...Groetjes Elke
Hallo,We trouwen op dezelfde dag! Ik heb met nieuwjaar naar de meeste gasten en kaart gestuurd met onze datum op. Dus alle gasten kennen de datum. Dus stuur ik toch maar tegen eind april de uitnodigingen dan weet ik zelf zeker dat ik niets meer ga veranderen aan het uur bv. Mensen kunnen dan nog iets beter inschatten of ze kunnen of niet. Als natuurlijk nog niemand de datum kent zou ik ze snel versturen maar anders vrees ik dat je op laatste toch nog afzeggers gaat hebben.
wij trouwen op 20-07 en ik heb ze ook al bij nieuwjaar aan de meeste gegoven en na nieuwjaar heb ik al de rest opgestuurd omdat wij geen save a date kaart hebben gestuurd en de meesten in de zomer op verlof gaan hebben wij ze al verstuurd.
Hey, wij hebben sowieso al vanaf we de trouwdatum vastgelegd hadden, deze doorgegeven aan de familie en dan nog eens met nieuwjaar naar alle genodigden save the date's verstuurd. Nu hebben we al info mbt de locatie enzo op onze website gezet (voor mensen die graag een hotel willen boeken) dus versturen we de uitnodigingen pas 2 maand op voorhand. Om inderdaad zeker te zijn dat er niets meer verandert aan het uur. Iedereen is bij ons dus al op de hoogte en heeft de datum al vrijgehouden.Dus indien iedereen de datum kent, kan je geruct tot 2 maand voordien wachten, anders zou ik ze inderdaad wel nu gaan versturen.
Hmm, ik hoor hier 2 à 3 maanden op voorhand?Bij ons, en bij onze vriendenkring, is dit normaal 6 weken op voorhand?Dit werd bevestigd door de drukker.Onze kaartjes gaan begin maart in druk om dan eind maart verstuurd te worden.De trouw is 18 mei dus 1,5 maand op voorhand.Nuja, doordat het bij ons in het pinksterweekend is hebben wij ook al een Save the Date kaartje verstuurd enkele maanden terug.
wij trouwen 4/5 en ik heb gisteren mijn enveloppen geschreven en ga ze nu beginnen ronddoen.Maar heel veel mensen begonnen de laatste twee weken te vragen: en wanneer komen de uitnodigingen?
De etiquette zegt 6-8 weken op voorhand te versturen.Als je Save the dates stuurt, verzend je deze 6 maand op voorhand.