Terug naar overzicht
Misschien een vreemde suggestie, maar bij Pabo (catalogus erotische artikelen) hebben ze een heel uitgebreide lingerie-keuze, het ene al wel wat hoeriger dan het andere. Heb er zelf eens ooit een mooi corsetje besteld, en was heel content van prijs en service...Succes ermee!
hihi geen vreemde suggestie hoor, ik had er ook al eens naar gekeken maar momenteel meer naar de hoerigere kant :-) ik luister naar nog hopelijk reacties!
hey, ik ben ook naar zoiets op zoek omdat wij in jaren 30 stijl trouwen. ik dacht het gezien te hebben bij bruidslingerie.nldenk ook dat je zoiets bij Inno kan vinden .. ga morgen zelf kijken.
Misschien via de Large (popmerchandising).Iets zoals dit: http://www.large.be/h-r-london-lace-corset-corset/art_2... of dit: http://www.large.be/burleska-lily-hook-corset/art_24693... Je moet maar eens zoeken op hun site op corsetten, je zal er wel een aantal vinden.
Soms bij New Yorker (winkel op de meir) hebben ze ook toffe corsetjes... En absoluut niet hoerig. x
Wow prachtig wel als je dat cadeau doet aan je verloofde.Geef je dit dan echt af in een album ?Ik ga over dit ook eens nadenken want wou ook zoiets doen voor mijn vriend maar ik wist niet echt hoe het noemde.Heb je al een fotograaf ?
ik ben zelf een super grote corsetten fan. ik heb er al een aantal in de kast liggen, de ene wat duurder dan de anderen.Ik ben zelf van antwerpen en daar weet ik wel wat winkeltjes zijn maar niet in oost/west vlaanderen. Ik kan je wel een tip meegeven, ga een keertje naar een gothic winkel of beurs. Een echt corset kan je beter passen en niet via een webwinkel kopen, het is te zeggen, voor de eerste keer toch. Ze moeten je taille meten om de juiste afmetingen te hebben. Nadien kan je ze makkelijk online bestellen bij winkels als bijvb corset.co.ukDe enige winkel waar ik al wel van gehoord heb is House Of Asher Hoogpoort 6 9000 Gent. zelf nog wel niet geweest.
Hey Romina, Ik heb een afspraak gemaakt bij Lincy van foto aan huis. Dit is in een studio in Waregem dat dit doorgaat. Ik heb de formule gekozen met kapster en make up (ben hier niet zo sterk in om dit zelf mooi te doen) en je krijgt een album met ongeveer 15 foto's in... De prijzen staan op haar website. Hey Sara, bedankt voor de tip! Ik ga eens naar Bar d'oh in Gent... ik denk dat ze dit ook wel hebben en desnoods koop ik een heel dure van Mariejo... maar ik wil het kunnen passen want ik heb niet de ideale maten hihi :-)