Nu Online
Momenteel zijn er 295 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

op zoek!

21-2-2013 19:49:36
Dag bruidjes,

Kan iemand me soms helpen? Ik ga een boudoirshoot laten doen voor mijn verloofde en ik ben al eens aan het rondkijken naar attributen.

Ik ben op zoek naar een corset in de stijl van burlesque. Ik heb een engelse website gevonden maar daar zijn de verzendkosten wel hoog. En aangezien het om lingerie gaat, zou ik dit ergens graag willen passen.

Weet er soms iemand winkels zijn? Ik ben van West-Vlaanderen maar het mag ook nog Oost-Vlaanderen zijn hoor.

groetjes

Nathalie
27-9-2013
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 648

Alexandra
14-9-2013
 Meld misbruik21-2-2013 20:07:24

Misschien een vreemde suggestie, maar bij Pabo (catalogus erotische artikelen) hebben ze een heel uitgebreide lingerie-keuze, het ene al wel wat hoeriger dan het andere. Heb er zelf eens ooit een mooi corsetje besteld, en was heel content van prijs en service...

Succes ermee!

Nathalie
27-9-2013
 Meld misbruik21-2-2013 20:17:25

hihi geen vreemde suggestie hoor, ik had er ook al eens naar gekeken maar momenteel meer naar de hoerigere kant :-)

ik luister naar nog hopelijk reacties!

Peggy
30-11-2013
 Meld misbruik21-2-2013 20:29:03

hey, ik ben ook naar zoiets op zoek omdat wij in jaren 30 stijl trouwen.

ik dacht het gezien te hebben bij bruidslingerie.nl
denk ook dat je zoiets bij Inno kan vinden .. ga morgen zelf kijken.

Saar
7-9-2013
 Meld misbruik21-2-2013 21:01:16

Misschien via de Large (popmerchandising).

Iets zoals dit: http://www.large.be/h-r-london-lace-corset-corset/art_2...
of dit: http://www.large.be/burleska-lily-hook-corset/art_24693...

Je moet maar eens zoeken op hun site op corsetten, je zal er wel een aantal vinden.

Kim
4-10-2014
 Meld misbruik21-2-2013 22:13:37

Soms bij New Yorker (winkel op de meir) hebben ze ook toffe corsetjes... En absoluut niet hoerig. x

Romina
29-6-2013
 Meld misbruik21-2-2013 22:31:59

Wow prachtig wel als je dat cadeau doet aan je verloofde.
Geef je dit dan echt af in een album ?
Ik ga over dit ook eens nadenken want wou ook zoiets doen voor mijn vriend maar ik wist niet echt hoe het noemde.
Heb je al een fotograaf ?

Sara
6-10-2012
 Meld misbruik22-2-2013 9:27:19

ik ben zelf een super grote corsetten fan. ik heb er al een aantal in de kast liggen, de ene wat duurder dan de anderen.
Ik ben zelf van antwerpen en daar weet ik wel wat winkeltjes zijn maar niet in oost/west vlaanderen.
Ik kan je wel een tip meegeven, ga een keertje naar een gothic winkel of beurs. Een echt corset kan je beter passen en niet via een webwinkel kopen, het is te zeggen, voor de eerste keer toch. Ze moeten je taille meten om de juiste afmetingen te hebben. Nadien kan je ze makkelijk online bestellen bij winkels als bijvb corset.co.uk

De enige winkel waar ik al wel van gehoord heb is House Of Asher Hoogpoort 6 9000 Gent. zelf nog wel niet geweest.

Nathalie
27-9-2013
 Meld misbruik22-2-2013 18:28:12

Hey Romina, Ik heb een afspraak gemaakt bij Lincy van foto aan huis. Dit is in een studio in Waregem dat dit doorgaat. Ik heb de formule gekozen met kapster en make up (ben hier niet zo sterk in om dit zelf mooi te doen) en je krijgt een album met ongeveer 15 foto's in... De prijzen staan op haar website.

Hey Sara, bedankt voor de tip! Ik ga eens naar Bar d'oh in Gent... ik denk dat ze dit ook wel hebben en desnoods koop ik een heel dure van Mariejo... maar ik wil het kunnen passen want ik heb niet de ideale maten hihi :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...