Terug naar overzicht
Mocht je niet direct iets weten wat te kiezen Lynn, vraag eens na wat hun openingsdans was. Vinden ze vast superleuk deze op dat moment met jullie te dansen.grtz
Ja, dat was ook ons idee maar spijtig genoeg weten onze ouders dat niet meer.. :-s terug naar af dus :-)
Wil jij apart met je papa dansen en daarna je man met zijn mama? Als je dit zo doet, vind ik "I loved her first" van Heartland een mooie vader-dochterdans."The green green grass of home" van Tom Jones kan je met beide dansen, net zoals "Your raise me up" in de versie van Josh Groban, Westlife, Celtic Women.
Wij doen geen 'officiële' dans met de ouders maar dit lijken mij wel mogelijke liedjes:the first, the last, my everything van barry whitedochters marco borsato
Als ik dans met mijn pa en mijn vriend met zijn ma, dan zal het op 'Because you loved me' van Celine Dion zijn. Zij schreef dit lied ook voor haar ouders en dit leek ons wel toepasselijk. We zijn nu nog op zoek naar een liedje waarop ik met mijn schoonpa en hij met mijn ma zal dansen...
Wij willen geen plakplak-nummers als ouders-dans dus is het Unchained Melody geworden van The Righteous brothers en iets van Stevie Wonder. Waarschijnlijk Isn't she lovely.Gewoon mooie liedjes, geen extra aandacht besteed aan de tekst..Dance with my father van Luther Vandross is ook mooi, als het heel melig mag zijn :).
Send me an angel van the scorpions was het bij ons. Gewoon omdat mijn papa dit een mooi liedje vindt.