Terug naar overzicht
shoe discount?Of eens rondvragen aan vriendinnen wie zijn slippers wil doneren :-)
Hey Elke. Ik heb dit ook overwogen maar vond geen goedkope slippers (was allemaal minimum 5 EUR per paar en dat vond ik wat teveel voor een leuk idee die geen must is).Ik heb destijds inderdaad alle goedkopere schoenenwinkels, internetwebsites, ... afgeschuimd maar zonder haalbaar resultaat.Mocht je er toch nog iets betaalbaardere vinden, laat je me dan iets weten?Thanks!
Idem als Rebecca. Heel leuk idee, maar nog niets gevonden
Hey, anders kun je misschien op de uitnodiging zetten dat ze hun gemakkelijke schoenen mogen meebrengen?En dan een hoekje voorzien met een zelfgemaakt bord en iets in dien aard van "take your high heels off & put your dancing shoes on" ofzoiets?Lijkt me het goedkoopste :)
Ik heb ooit op internet een bedrijfje gezien wat een pakketje met slippers aanbood, speciaal voor bruiloften. Ik vind het alleen niet meer terug :-(
Ik kan je niet helpen met de slippers, maar ik hoop dat je als opschrift bedoelt: geen excuus meer om NIET te dansen? Anders komt het nogal raar over :)
Mss een idee voor bruidjes die dicht bij elkaar wonen en het zelfde idee hebben : je kan via internet wel bedrijven vinden die grote leveringen van goedkope slippers doen , zoek gewoon op "wholesale slippers" of "wholesale flipflops". Zo ben ik daarnet een bedrijfje tegengekomen die pakketten van 48 paar verkocht, dus 48 paar is misschien wat veel ,maar als je het deelt door 4 ofz moet dat te doen zijn he. Misschien eens uitzoeken? Ik ben helaas niet slim genoeg geweest om de link op te slaan.. :s. Sowry!
Nog iets gevonden : http://www.heelsoff.com/ hier verkopen ze boxen van 20 paar flip flops voor weddings.
Heel tof idee! :)
Ikea ??
http://www.ikea.com/be/nl/catalog/products/10215887/
ik heb er in hema zien hangen het was wel 2,50 euro per paar
In de action! ik betaale 2.29 voor een paar
zijn er al in action, want ik ben vorige week geweest en dan waren er geen
Ik werk bij zeeman en daar hadden we er vorig jaar al vanaf 99 cent per paar. Zijn nu nog niet binnen, maar zal niet lang duren, want de bikini's e.d. beginnen sinds een paar weken binnen te komen
Hema aan 2,5€
In de primark 1,5 euro :)
Decatlon
Momenteel in ZEEMAN aan €0.99... ALLEN DAAR HEEN!