Terug naar overzicht
Wij hebben musinc, nog geen concrete ervaring maar op hun website klinkt het alvast veelbelovend!
Wellicht kan ik wat voor jullie betekenen? www.patriciafoort.nl
Hallo Severine,Ga ook eens even kijken op onze pagina en websites.We zijn momenteel op 17/8/2013 nog vrij.We kunnen jullie een aangepaste set samenstellen, helemaal volgens je wensen en budget, eventueel met verzoeknummers. Als je meer informatie wenst contacteer je ons maar gerust.info@lovemission.be Tel.: 0475 414541Groetjes,Ingrid & Xavierwww.lovemission.be / www.missionimpossible.be
Hoi Severine,Wij van Muziek-Huwelijk zijn nog vrij die datum. Neem gerust een kijkje op onze website: www.muziek-huwelijk.be voor meer info en demo's of bel gerust 0499/147.420.Groetjes,Peter & Natalia
Hey Severine, al iemand gevonden? Ik kan jou echt nog een fantastiche collega-zanger aanraden;Kijk eens op www.sonnyvandeputte.be Hij is de frontzanger van The Vicious, hij kan echt alles aan!Contacteer hem met mijn groeten. sonnyvandeputte@gmail.com Veel geluk!Jozefien
Hoi Severineikzelf ben nog beschikbaar tot in de vroege avond. Als je houdt van ontroering en frisse, intimistische akoestische nummers begeleid op piano of gitaar, kijk dan zeker eens op http://ellisgracewilson.com .Alvast een prachtige dag gewenst!