Nu Online
Momenteel zijn er 667 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tsjari bruidschoenenwinkel!

22-2-2013 15:39:03
Dag bruidjes

In Breda is er een winkel genaamd Tsjari met alleen maar bruidschoenen!!!

Regelmatig komen er postings op dit forum waar je de schoenen van Elsa Coloured Shoes vindt. De meeste bruidswinkels hebben nooit echt veel keuze uit schoenen vind ik.

Wel deze winkel heeft zovéél schoenen van de verschillende collecties van Elsa; brede en smalle pasvormen, pumps, sandaaltjes, de clips om je schoenen dat extraatje te geven.

Als je daar niks vindt, dan weet ik het ook niet meer.

Ik heb die van mij deze ochtend daar gekocht. :)

Nu nog op zoek naar een haaraccessoire.
Groetjes
Charlotte

Charlotte
25-5-2013
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 745

Vanessa
31-8-2013
 Meld misbruik22-2-2013 16:19:46

Super bedankt voor de tip Charlotte!

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik22-2-2013 16:53:34

Had de mijne daar ook gekocht... heel leuke schoenen, prijzen zijn zoals bruidsschoenen zijn en de service vond ik echt top. Had daar zeker 2,5 uur binnen gezeten (met mijn moeilijke voeten) en toch de juiste schoenen gevonden!

Kirke
6-7-2013
 Meld misbruik22-2-2013 19:27:12

Met spijt moet ik zeggen dat ik de moeilijke was die daar niks vond.
Versta me ni verkeerd er waren heel veel mooie schoenen maar wou een sandaal en iets minder klassiek.
Groetjes

Elsie
28-7-2012
 Meld misbruik25-2-2013 19:24:25

Mijn schoenen kwamen ook van daar, heel vriendelijk en veel keuze inderdaad.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...