Terug naar overzicht
Beste Davy,WIj hebben er nog geen ervaring mee, maar we trouwen er wel in september 2013. Wij hadden voornamelijk het gevoel dat alles wat we vroegen, kon en hen niet te veel gevraagd was...
Wij trouwen in oktober in Ter Leepe maar er is ook een bruidje van het forum dat er al in mei trouwt. Wij hadden al een aantal feestzalen bezocht die ook wel ons goesting waren maar ik vond dat ze daar soms veel geld vroegen voor onnozele dingen (vb. 7 euro per stoelhoes). In Ter Leepe was dat allemaal vanzelfsprekend inbegrepen in de prijs. Ze stonden ook open voor een ceremonie in de feestzaal zelf, wat voor ons toch ook wel belangrijk was. Daarnaast vonden we het ook mooi meegenomen dat het restaurant aan de feestzaal een Michelinster heeft. Ik hoop dat dit ook wil zeggen dat het eten in de feestzaal ook lekker zal zijn!
Dag Valerie en Jente,Bedankt voor jullie reacties! We hebben toch beslist om te trouwen in Salons Eikenhof. Het totaalpakket sprak ons daar net iets meer aan. Ik denk wel dat jullie een mooi feest tegemoet gaan in Ter Leepe!