TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Mieke
8-9-2007
|
30-10-2006 13:35:33
Dag Sabrina, Ik heb ook een bruidsjurk van Pronovias, welk model of uit welke collectie is uw kleedje ? groetjes Mieke
|
|
Sissi
26-5-2007
|
30-10-2006 13:45:08
Hey Sabrina,
Ik kan uw bevindingen alleen maar beamen. Moderna is een echte aanrader. Nergens zo goed behandeld als daar. Ook bij Pierre-Yves in Brussel vond ik ze te opdringerig. Mijn jurk komt dus ook van bij Moderna en is ook van Pronovias. Welke heb jij?
Groetjes, Sissi
|
|
Christel
30-6-2007
|
30-10-2006 13:46:20
Dag Sabrina, ik ben vorige maal voor de eerste maal gaan passen, ook bij Moderna en ik vond het daar echt super ! Ik wist dat ze vriendelijk gingen zijn, maar dat was ook echt zo. Ze laten je zoveel passen als je wil en bovendien zijn ze eerlijk. Er was een duurder kleed dat mij ook goed zat, maar toch raadden ze me een ander aan dat iets goedkoper was. Het is misschien raar om direct in de eerste winkel te kopen waar je gaat passen maar ik voelde mij daar zo thuis dat ik gewoon geen zin meer had om ergens anders te gaan. Het is een ian stuart geworden, ik kan al niet meer wachten voor mijn tweede pasbeurt...welk model heb jij? ik heb de "jardin" van ian groetjes Christel
|
|
sabrina
7-7-2007
|
30-10-2006 14:33:28
hey bruidjes,
Mijn model vind ik jammer genoeg niet terug op de website. Het lijkt een beetje op Laica van collectie dreams alleen is het meer beige en achteraan is het veel mooier ;-))(In het hele grote fotoboek waar ze in de winkel mee werken heb ik het wel al zien staan). Moest ik erachter komen horen jullie het nog wel.
Het welke hebben jullie?
|
|
Sissi
26-5-2007
|
30-10-2006 19:37:59
Hey Sabrina,
Goede keuze! Ik kan hier op het forum jammer genoeg het model niet zeggen omdat een vriendin van mij hier ook regelmatig op het forum kijkt en zij mag het eigenlijk nog niet weten. Maar als je me je mailadres geeft wil ik je het model wel doormailen (indien je dat echt zou willen weten).
Groetjes, Sissi
|
|
Mieke
8-9-2007
|
30-10-2006 19:59:18
Hey,
Mijn jurk is ook 1 van Pronovias, van de glamour collectie. De naam zeg ik ook liever niet want mijn toekomstig ventje neust soms wel eens mee op deze site en hij zou het oooooo zo graag weten welk kleed ik nu heb ik gekozen :-)
Groetjes
|
|
eveline
5-5-2007
|
21-11-2006 22:09:18
hallo,
ik heb ook een jurk gezien van pronovias op de site van le chapeau A'pen , maar ik heb nog geen idee van de prijs. in welke prijsklasse zit dit merk? ik trouw op 5 mei 2007 en ga daar een afspraak maken voor begin december.
groeten, Eveline
|
|
sabrina
7-7-2007
|
22-11-2006 12:30:45
Hey Eveline,
Het mijn koste 1310€ maar ik heb er gezien die begonnen vanaf 900€ en waarschijnlijk zijn er nog iets duurdere ook. Degene die ik mooi vond zaten allemaal in dezelfde prijsklasse
Veel plezier bij het passen Sabrina
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|