Nu Online
Momenteel zijn er 453 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Low budget...

23-2-2013 11:29:24
Geweldig toch!!!
Ik heb voor mijn dochtertje (7) een kleedje gekocht in de offerandestraat, een echt prinsessenkleed met tiara (uit een andere winkel)... kleedje stond in afprijzing omdat de nieuwe collectie er aan kwam, maar vond dat al een hele tijd een mooike...
budget: 27€ (kleedje + tiara)
Mijn kleed in solden gekocht, helemaal mijn ding en kleur
budget: 426€ (kleed + bondje + schoenen +haarspeld)
Gisteren in C&A een heel mooie grijs zilveren kostuum (99€) gezien voor mijn ventje, maar omdat we de kleur ff willen zien tov mijn kleed gaan we maandag terug, hij heeft nog voor 40€ shoppingbonnen liggen...
Budget: 59€

Nu enkel nog voor de zoon (12), ga k ook naar de offerandesraat achter een kostuumpje (tss de 30 en 50€ en die groeit daar zo snel uit, zou zonde zijn om meer uit te geven) en voor de meiden (16) wachten we nog even tot de feestcollecties in november, bij cassis of appels vind je mooie eindejaarskledij, nog opdraagbaar en aan betaalbare prijs...
+ schoenen voor de zoon, dochters en ventje en mijn lingerie en we zijn gesteld...
ons budget voor kledij zit nog maar aan een derde van wat we voorzien hadden...
dus gaan we ons trouw weekend met alle kids nog ff op weekend...
Hier zit een gelukkig toekomstig bruidje!

Ann
24-1-2014
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 768

Eva

Meld misbruik23-2-2013 15:45:59

klinkt super, mijn ventje zijn kostuum komt ook uit de c&a want de kans dat hij het ooit nog draagt, hij is een jeans man , is veel t eklein om er veel geld aan uit te geven

Ann
24-1-2014
 Meld misbruik23-2-2013 17:33:53

hey Eva hier idem dito...;-)

miranda
20-4-2013
 Meld misbruik23-2-2013 21:52:54

Wij ook heb 2kleedjes van offerandestraat voor moest er iets mee gebeuren ook de schoentjes 7 euro (ons dochtertje 2jaar ) ze schittert in haar kleedjes en kan ze achteraf nog als prinsesjes ofzo gebruiken ons zoontje (5jaar ) heb ik de kleertjes besteld via La Redoute en het is allemaal prachtig 2broeken en 2hemdjes en een blazer vestje voor 75 euro en acheraf kan hij alles nog veel afdragen buiten een kostuum dat leg je rapper opzij daarom wou ik het niet, nu nog een kinderdasje vinden en hij is kompleet. Schoenen ook 10euro. Waarom veel geld uitgeven geef je groot gelijk !!

miranda
20-4-2013
 Meld misbruik23-2-2013 21:53:45

Aja kleedjes voor ieder 16 euro en zelf ééntje met hoepeltje !!!

Evy
30-8-2013
 Meld misbruik24-2-2013 14:08:41

Ook bij c&a geweest voor men twee zoontjes, nu met de communiecollectie echt mooie kleren, voor elk , een volledig setje, hemd, das, gilet, vest en short , voor beiden lag ik ook maar aan 150€, ikzelf men trouwjurk gekocht in de solden in Robel in roeselare, ook ferm onder budget gebleven, kostuum voor men ventje gaan we huren.

mieke
13-7-2013
 Meld misbruik24-2-2013 22:38:42

ikzelf heb ook in c&a gekocht voor mijn zoontje
broek, hemd, gilet, das en jasje 75 euro uit de communie collectie
nu nog schoenen vinden maar vanaf 27 februari is het weer oude schoenen actie bij brantano dus nog efkes wachten met de schoenen, voor mijn man zijn we ook nog op zoek naar een budget vriendelijk kostuum

groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...