Terug naar overzicht
klinkt super, mijn ventje zijn kostuum komt ook uit de c&a want de kans dat hij het ooit nog draagt, hij is een jeans man , is veel t eklein om er veel geld aan uit te geven
hey Eva hier idem dito...;-)
Wij ook heb 2kleedjes van offerandestraat voor moest er iets mee gebeuren ook de schoentjes 7 euro (ons dochtertje 2jaar ) ze schittert in haar kleedjes en kan ze achteraf nog als prinsesjes ofzo gebruiken ons zoontje (5jaar ) heb ik de kleertjes besteld via La Redoute en het is allemaal prachtig 2broeken en 2hemdjes en een blazer vestje voor 75 euro en acheraf kan hij alles nog veel afdragen buiten een kostuum dat leg je rapper opzij daarom wou ik het niet, nu nog een kinderdasje vinden en hij is kompleet. Schoenen ook 10euro. Waarom veel geld uitgeven geef je groot gelijk !!
Aja kleedjes voor ieder 16 euro en zelf ééntje met hoepeltje !!!
Ook bij c&a geweest voor men twee zoontjes, nu met de communiecollectie echt mooie kleren, voor elk , een volledig setje, hemd, das, gilet, vest en short , voor beiden lag ik ook maar aan 150€, ikzelf men trouwjurk gekocht in de solden in Robel in roeselare, ook ferm onder budget gebleven, kostuum voor men ventje gaan we huren.
ikzelf heb ook in c&a gekocht voor mijn zoontjebroek, hemd, gilet, das en jasje 75 euro uit de communie collectienu nog schoenen vinden maar vanaf 27 februari is het weer oude schoenen actie bij brantano dus nog efkes wachten met de schoenen, voor mijn man zijn we ook nog op zoek naar een budget vriendelijk kostuumgroetjes