Terug naar overzicht
Hey Romy, als je twijfelt ...ga er dan zeker voor! Het is gewoonweg bijzonder stijlvol.Live muziek maakt jullie viering echt af en bovendien stukken persoonlijker, iets wat een CD nooit kan evenaren ;-)Veel succes nog met de zoektocht, ook naar jullie meest geliefde muziek!Groetjes,Sanderijn
Wij kiezen voor live muziek: zanger, zangeres en pianist. Zelf heb ik met een koor ook nog huwelijken gezongen. Het ligt er maar aan welke nummers je kiest. Beide kunnen zeer mooi zijn.
Wij gaan ook voor live muziek is ook mooier en de kerk bij ons wil geen cd 's !!! En het klinkt ook door heel de kerk wat een speciaal gevoel geeft .
Hallo Romy,Zoals hierboven al aangehaald breng live muziek in de kerk een unieke en aparte sfeer.Er bestaan vele verschillende mogelijkheden en combinaties: solo, duo, muzikaal ensemble, koren... Je moet even kijken wat volgens je wensen en/of budget haalbaar is.Alvast succes gewenst!Groetjes,Xavier & IngridLove Mission
Welk budget moet ik mijn voorstellen? xx
300 euro je moet eens gaan kijken op de site van Alina en met pianist komt er 150 euro bij! Wij hebben geluk gehad , we hebben een online wedstrijd gewonnen en betalen enkel de pianist Super Blij natuurlijk!! xxx
Hoi Romylive muziek zorgt sowieso voor die extra sprankel maar let wel goed op dat je de muzikanten zorgvuldig uitkiest. Ik heb zelf al een heel aantal verschillende mensen aan het werk gehoord en jammer genoeg ging het er vaak erg amateuristisch aan toe. Je wilt echt geen bandje dat eeuwig blijft doorspelen terwijl de bruid al 3min eerder toekwam aan het altaar :). De trouw draait om jou en de muziek moet gewoon super vlot lopen zodat die de ideale, romantische sfeer creëert.Ellis Grace Wilson is wat dat betreft echt een aanrader. Google haar maar een keertje! (website noemt "Ellis & You") Sowieso al heel veel succes gewenst!