TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
anke
24-5-2014
|
23-2-2013 20:21:38
Ik ben van Vorselaar, en onze feestzaal is Daemshof in Noorderwijk. Ben daar ook naar 2 huwelijken geweest en die waren echt AF!
Ook La grange - Massenhoven De Hezehoef - Olen
|
|
debora
18-7-2014
|
23-2-2013 21:53:56
Daemshof is inderdaad af,maar ook heel duur vind ik!
Wij zijn ook gaan horen bij 'den eyck' in Kasterlee, de 'Cobra' in Lichtaart,hotel 'Karmel' op de markt in Herentals,uiteindelijk zijn we voor parochiezaal 'Mollenhof' gegaan in Poederlee :D
|
|
Marc
|
24-2-2013 14:26:53
hoi Sanne, misschien kan je eens bij de Lilse Bergen polsen? Op het domein zijn er 2 feestzalen die gebruikt worden voor allerlei feesten, met de mogelijkheid om de catering door hun te laten doen. Voordeel als het mooi weer is, heb je een mooi terras, en een megagrote speeltuin voor de kids. Ik heb hier al enkele feesten gehad als gast, en ook als fotograaf, en zag er altijd wel de moeite uit. Succes met jullie zoektocht, mvg, Marc
|
|
ilse
24-8-2013
|
24-2-2013 14:29:51
wij hebben "de residentie" in Lichtaart,heel mooi,mooie bosrijke omgeving,ovale tafels per 12 personen,en de dansvloer is in't midden,dus iedere tafel heeft zicht op de dansvloer...ook veel mogelijjkheden,zaal en bloemen worden gratis versierd door hun....EN ALS VERRASSING...(t'is een hotel) krijgen wij de bruidsuite!!!
|
|
Sanne
21-9-2013
|
25-2-2013 12:10:30
Hey Debora
Wat zijn de prijzen van het Mollenhof? Is ook nog wel een optie voor ons ... :-)
|
|
debora
18-7-2014
|
25-2-2013 12:18:00
Hey,
Awel, ik dacht dat wij 250euro moesten betalen voor de zaal, met tuin bij. En voor den drank is het aan brouwersprijs + 20% (het goedkoopste dat we gevonden hebben), en je mag je eigen wijn en Cava meebrengen.
Vind het er voor een parochiezaal te zijn heel goed uitzien. het is zeker geen vervallen zaaltje...En er kan 200 a 250 man in :-)
Ze hebben niet enkel lange, maar ook ronde tafels...
We waren direct overtuigd van de zaal...
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|