Terug naar overzicht
Is inderdaad een aanrader en Sigrid is inderdaad super! :-d Ook mijn kleedje kwam van daar en ze zijn echt vriendelijk, in tegenstelling wat soms beweerd wordt...Groetjes,Evelien
En welk kleedje is het geworden? Nieuwsgierig... Je mag me een pb'tje sturen als je wil.
Mijn jurk komt ook van Pierre-Yves en werd daar ook goed onthaald en geholpen. Binnenkort de 1ste pasbeurt...
En in welke prijsklasse zitten we dan zo ongeveer? Want ik hoor soms prijzen waar ik toch wel even moet bij gaan zitten :-)
goh, ik denk dat dat zowat gelijklopend is als andere winkels.Heb er gepast van 1100 tot 3000... ze hebben ook een outlet in deinze.Zijn koopjes te doen, alezja zover je dat koopjes kan noemen :)Had daar ook een hele mooie aan, helemaal mijn ding maar mochten wat meer details op rok om het af te maken, en was ipv 3000 nog 1600 dus is wel al heel verschil.Ze hadden nu ook ganse afdeling met koopjes in Aalst.Daar hingen er ook rond de 800 (van diegenen die ik mooi vond wel)Groetjes
Hey Lievehet lukt niet om je een berichtje te sturen... kan je me anders emailadres geven?Groetjes
mijn kleed ook besteld bij Pierre Yves en ik was er ook super ontvangen... Ze behandelen je daar echt als een 'prinses' :-)Super Aanrader