Terug naar overzicht
Al goed op schema hoor, denk ik! Nog enkele suggesties:- Eventueel afspraak met notaris voor huwelijkscontract - Fotolocaties binnen / buiten bedenken- Muziek zoeken voor het binnenkomen in de feestzaal / aansnijden van de bruidstaart- Tafelthema s- Eventueel hotel reserveren voor de huwelijksnacht- Klein gerief zoeken: enveloppendoos, mandje bruidsmeisje,...- Jouw juwelen en lingerie
Hallo,Inderdaad goed bezig, ik moet nog veel meer doen...Hebben jullie al een idee om de mensen de juiste tafel toe te wijzen?Versiering voor huis?
Idd de notaris!! Belangrijk!! En lingerie! Ook belangrijk :-)We zouden met snoepjes werken voor de tafelindeling.. Ikzelf ben zot van al die snoepjes en ik vind eigenlijk niks anders om onze tafels in te delen.. 't is niet dat we een bepaalde hobby hebben of verzameling of vaak reizen..We zouden dus een tafel van de smurfjes, cola-flesjes, vampierentanden,.... maken en meteen deze snoepjes ook inpakken zodat dat ons bedankje is..Om aan te duiden wie waar zit zou ik telkens een snoepje inpakken en daar de naam aan bevestigen dat het zo wat op een sleutelhanger lijkt. Deze moeten de mensen dan zelf nemen en zo weten ze aan welke snoepjestafel ze moeten zitten..Om iedereen naar zijn tafel te laten gaan dachten we het liedje 'Candy' van Robbie Williams te laten spelen zodat iedereen naar zijn/haar tafel kan gaan.
ik vind het alvast een tof thema, hoor je niet vaak!